در سه روز معاملات هفته‌ای که گذشت شاخص بورس سه هزار و ۸۶۴ واحد افزایش داشت، شاخص کل در پایان روز چهارشنبه (۱ آبان ماه) با عدد ۳۰۵ هزار و ۸۰۷ واحد به معاملات پایان داد که این رقم در روز چهارشنبه (۸ آبان ماه) به عدد ۳۰۹ هزار و ۶۷۱ واحد رسید.

شاخص بورس در نخستین روز هفته بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ واحد افت کرد و به کانال ۳۰۳ هزار واحد بازگشت در حالی که روز دوشنبه شاخص بورس تغییر مسیر داد و وارد فاز افزایشی شد که این رشد در روز چهارشنبه ادامه دار بود و شاخص به کانال ۳۰۹ هزار واحد بازگشت.

شاخص آزاد شناور در آخرین روز معاملات هفته گذشته ۳۴۶ هزار و ۳۷۹ واحد بود که در روز چهارشنبه این هفته به رقم ۳۵۳ هزار و ۷۷۲ واحد رسید و کاهش ۶ هزار و ۴۶۸ واحدی را رقم زد.

همچنین شاخص کل (هم وزن) در پایان هفته گذشته ۸۰ هزار و ۸۲۴ واحد بود که در هفته جاری این عدد به ۸۴ هزار و ۵۴۸ واحد و شاخص قیمت (هم وزن) از ۵۴ هزار و ۶۶ واحد به عدد ۵۶ هزار و ۵۶۸ واحد رسید.

در سه روز معاملاتی این هفته بازار سرمایه نمادهای بانک تجارت، بانک ملت، بانک اقتصاد نوین، سایپا، مس شهید باهنر، فولاد مبارکه اصفهان و ایران خودرو در گروه نمادهای پربیننده قرار داشتند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.