حجت‌الله بهمنی، رئیس روابط عمومی و کمیته فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران در خصوص اعتراض گابریل کالدرون درباره اهدای جام پس از بازی با ماشین‌سازی و انتقاد به این مسئله که چرا این اتفاق پیش از مسابقه رخ نداده است، گفت: همانطور که همه می‌دانیم، باشگاه پرسپولیس در هفته‌های اخیر بارها درخواست کرد جام قهرمانی سوپرجام در یکی از بازی‌ها به آنها اهدا شود. قرار شد در این بازی جام قهرمانی به آنها اهدا شود و امروز صبح هم جلسه هماهنگی با مسئولان باشگاه پرسپولیس در سازمان لیگ برگزار شد و نتیجه آن این بود که بلافاصله بعد از بازی مراسم برگزار شود. حتی قرار بود که بازیکنان پرسپولیس به رختکن هم نروند و لباس مخصوص جشن قهرمانی را کنار زمین بپوشند و جام قهرمانی به آنها اهدا شود.

وی افزود: با توجه به شرایط بازی و اینکه پرسپولیس نتوانست در این بازی پیروز شود، بازیکنان از نظر روحی و روانی شرایط خوبی نداشتند. حتی پشت در رختکن بارها از آنها خواستیم در جشن قهرمانی شرکت کنند، چون برنامه زنده هم شرایط خاصی داشت، اما بازیکنان به دلیل شرایط روحی و روانی با تأخیر آمدند.

بهمنی خاطرنشان کرد: از نظر فنی هم تعجب می‌کنم چرا یک مربی این صحبت را کرده است. چون تیم یک ساعت قبل از بازی برای گرم کردن به ورزشگاه می‌آید. تیم چه زمانی برای گرم کردن بیاید، چه زمانی سرد کنند و چه زمانی آماده بازی شوند؟ چون خودم یک مربی هستم، این را می‌گویم. اینها می‌توانستند در جلسه هماهنگی بگویند قبل از بازی جام را به آنها اهدا کنیم و جلسه هماهنگی را برای همین مسائل گذاشتیم.

رئیس روابط عمومی و کمیته فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران درباره حضور با تأخیر بازیکنان پرسپولیس در جشن قهرمانی گفت: متأسفانه چون پرسپولیس در این بازی پیروز نشدند و پنالتی را هم از دست دادند و نتیجه نگرفتند، گفتند از نظر روحی بازیکنان شرایط خوبی ندارند و برای همین هم با تأخیر به جشن قهرمانی آمدند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.