میر سعید صفی نیا گفت: به دلیل شدت باران و باز شدن بست‌های انتهای دو لوله آب، بخشی از سقف کاذب در ترمینال یک آسیب دید و ریخت که بلافاصله عملیات تعمیر آن آغاز وسریعا سقف کاذب نصب شد.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد تهران ادامه داد: محل ریزش سقف در قسمت انتهایی ترمینال یک بود که محل تردد مسافران نیست و خوشبختانه خسارتی متوجه مسافران نشده است. به گفته صفی نیا عملیات مربوط به بهسازی سقف ترمینال یک این فرودگاه که از سال گذشته آغاز شده است ادامه دارد و این مکان نیز قسمتی از فضای در حال بازسازی ترمینال است. 

پیش از این «مصطفی صفایی» معاونت عملیاتی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اظهار داشت: بخشی از پروژه‌های جاری که شامل بهسازی محیط فرودگاهی است در فرودگاه مهرآباد تهران به عنوان پرترددترین فرودگاه کشور اجرا شده است. بر این اساس بهسازی ترمینال یک و دو این فرودگاه از سال گذشته دستور کار قرار گرفته است.

به گفته صفایی بهسازی ترمینال یک و دو شامل تعمیرات مربوط به کف و سقف و فضای ترمینالی است.

معاونت عملیاتی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تصریح کرد: دو پروژه دیگر برای مهرآباد در دستور کار است که مربوط به مقاوم‌سازی و آماده‌سازی ترمینال یک است و بعد از هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

5287290

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.