فراز کمالوند در گفت و گو با روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی درباره شرایط مالی ای که بر تیمش حاکم شده، بیان کرد: همه می دانند چه اتفاقی برای تیم ما رخ داده اما من متوجه شدم که برخی آقایان مسئول کاسه داغ تر از آش شده‌اند. آقایانی که در ذهن خودشان تصور می‌کنند با زیاد کردن فشارها روی ما، جا می‌زنیم. متاسفانه برخی افراد به دنبال این هستند تا با تنگ کردن عرصه شرایط را برای سقوط تیم به دسته اول مهیا کنند اما بدانند که به هیچ جا نمی رسند.

وی ادامه داد: آنهایی که می خواهند این تیم سقوط کند، باید از روی جنازه من رد شوند تا بتوانند این کار را کنند. کسانی که مرا می شناسند می دانند آدمی نیستم که در شرایط سخت جا بزنم. مطمئن باشید هرقدر شرایط سخت تر شود، مقاوم تر می شویم و نمی گذاریم و این افراد به هدفشان برسند. کارنامه دوران مربیگری من نشان می دهد، تیم هایم در آستانه سقوط هم قرار نگرفتند و الان هم نمی گذارم در پارس جنوبی شرایطی را به وجود بیاورند تا شاید سقوط کنیم.

سرمربی پارس جنوبی درباره مقایسه‌ای که برخی میان این تیم و نفت تهران انجام می دهند، تاکید کرد: آقایان بدانند پارس جنوبی نفت تهران نیست، من هم مربی ای نیستم که اجازه بدهم این تیم سقوط کند. آقایان مسئول! آدرس را اشتباهی آمده اید. ما با تمام توان ایستادگی می‌کنیم و تا روز آخر این تیم را رها نمی کنم. با صدای رسا فریاد می زنم که من به عشق مردم جم تا آخرین نفس ادامه می دهم و نمی گذارم بلایی سر این تیم بیاورند. پارس تنها عشق و علاقه مردم جم است. حتی اگر یکسال از عمرمان را بدون پول اینجا بگذاریم، اجازه نمی دهیم این تیم را به مرز نابودی بکشند.

کمالوند درباره اینکه بلیت برگشت تیم به جم تهیه نشده گفت: حتی اگر از جیب خودمان هزینه کنیم و پرواز بگیریم، به جم می رویم و با تمام توان مقابل سپاهان بازی می کنیم. بعد از مطمئن باشید با همین قدرت به مشهد هم می رویم و جلوی شهرخودرو قرار می گیریم. نمی گذارم هیچ خللی به تیم وارد شود. پیشنهادم به برخی آقایان مسئول هم این است که به جای کارشکنی دست از سر تیم ما بردارند.

وی درباره وضعیت پارس جنوبی قبل از دیدار با سپاهان خاطرنشان کرد: از بچه ها راضی هستم و شرایط خوبی داریم. عالم و آدم اذعان می‌کنند که تیم ما یکی از بهترین تیم های لیگ برتر است. جلوی استقلال هم همه دیدند چقدر تیم خوبی هستیم و می توانیم یقه هر تیمی را بگیریم. با وجود همه مشکلات اما بازیکنان با غیرت و تعصبی که دارند برای تیم جان شان را هم می گذارند تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

سرمربی پارس جنوبی صحبت هایش را اینطور به پایان برد: تاکید می کنم که همه پشت هم ایستاده ایم؛به قول قدیمی ها من گرگ بالان دیده هستم و اجازه نمی دهیم آب در دل مردم جم تکان بخورد. هیچ سختی ای روی تیم تاثیر نمی گذارد و با قدرت جلو می رویم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.