سخنگوی نیروهای مسلح یمن افزود: «جنگنده‌های سعودی در این ۱۲ ساعت، بیشتر مناطق صعده و حجه را هدف قرار دادند که در پی آن شماری از غیرنظامیان کشته و زخمی شدند».

وی تاکید کرد که ائتلاف سعودی حمله به جبهه‌های مرزی یمن را تا حد زیادی افزایش داده است، اما با این وجود شبه‌نظامیان ائتلاف نتوانسته‌اند پیشروی کنند.

اعضای یک خانواده ۵ نفره یمنی روز دوشنبه در حمله هوایی ائتلاف سعودی به یک خودرو در استان صعده واقع در شمال این کشور جان خود را از دست دادند.

شبکه المسیره گزارش داد که جنگنده‌های ائتلاف سعودی این خودروی در حال حرکت را در شهرستان «کتاف» استان صعده هدف قرار دادند که در نتیجه آن، پنج نفر از جمله یک کودک و یک زن باردار کشته شدند.

روز دوشنبه همچنین یک غیرنظامی دیگر یمنی در حمله هوایی به منطقه غمار شهرستان مرزی رازح در صعده کشته شد.

شماری از نظامیان سعودی نیز در درگیری با نیروهای ارتش یمن و کمیته‌های مردمی در مرزهای جنوبی عربستان از پای درآمدند.

شبکه الجزیره به نقل از رسانه‌های سعودی گزارش داد که شش نفر از نظامیان سعودی در تبادل آتش با نیروهای ارتش یمن و انصارالله در جنوب عربستان کشته شدند.

از ابتدای ‌راه‌اندازی جنگ علیه یمن در سال ۲۰۱۵ تاکنون، صدها نفر از نظامیان ارتش عربستان سعودی در مرزهای جنوبی این کشور کشته شده‌اند.

از سوی دیگر، هزاران نفر از غیر نظامیان در جنگ ائتلاف سعودی علیه یمن که از مارس ۲۰۱۵ (فروردین ماه ۱۳۹۴) همچنان ادامه دارد،  کشته و یا زخمی شده‌اند.

ائتلافی سعودی-غربی-صهیونیستی از مارس ۲۰۱۳ (فروردین ۱۳۹۴) به بهانه‌های واهی جنگ علیه یمن را آغاز کرد تا به ادعای خودش ظرف مدت چند هفته این موضوع را فیصله دهد، اما اکنون پنج سال از این جنگ می‌گذرد و ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در مقابله با ائتلاف متجاوز نه تنها ضعیف شده بلکه روز به روز قویتر نمایان می‌شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.