تماشاگران پرشور قائمشهری که بر خلاف بازی های گذشته تیم نساجی استقبال نسبتا خوبی داشتند، نسبت به بی توجهی و برآورده نشدن خواسته های سرمربی این تیم در صادر نشدن کارت بازی چند بازیکن به شدت علیه یکی از مالکان نساجی شعار دادند و خواهان کناره گیری او از این باشگاه شدند.

محمدقاضی، مهرداد کفشگری، جلالی با وجود آنکه در نقل وانتقالات پیش فصل به تیم نساجی آمدند،  اما تاکنون به علت آنچه که بدهی این تیم به طلبکاران بوده سازمان لیگ تاکنون کارت این بازیکنان را صادر نکرد.

هواداران تیم نساجی در بازی امروز با  پرچم قرمز و  بزرگ منقش به لوگوی نساجی وارد ورزشگاه شهید وطنی شدند  وجلوه های زیبایی را در این بازی به نمایش گذاشتند.

برخلاف بازی های گذشته که حدود  سه هزار تماشاگر با توجه به خرید اینترنتی بلیط بازی نساجی به ورزشگاه حضور داشتند، در این بازی حساس حدود ۶ هزار تماشاگر علاقمند به ورزشگاه آمدند و با وجود شکست سنگین تیم شان برابر تراکتور در پایان بازی این تیم را تشویق کردند.

اشکان دژاکه بازیکن سرشناس تیم تراکتور به علت مصدومیت غایب این بازی بود. مسعود شجاعی کاپیتان ملی پوش تیم تراکتور با دریافت کارت زرد دراوایل نیمه دوم از زمین مسابقه خارج شد.

تیم نساجی مازندران در چارچوب هفته هفتم رقابتهای لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور شامگاه دوشنبه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر با نتیجه پرگل ۴برصفر برابر میهمان خود تراکتور تن به شکست سنگین داد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.