سرمربی نساجی از درگیری فیزیکی با یک مدیر برنامه در جریان دیدار دوستانه تیمش که منجر به شکستگی بینی‌اش شد صحبت کرد.

رضا مهاجری، سرمربی نساجی در خصوص شرایط تیمش گفت:‌ من در این مدت درگیر کارهای باشگاه و تغییراتی که وجود داشت بودم. روز گذشته جلسه داشتیم انتظارات از تیم زیاد است. تماشاگران زیادی دارد و به هر حال کارها راست و ریست می‌شود.

وی در مورد درگیری در تمرینات هم گفت: تمرین نساجی نبود،‌ بازی بادران و پدیده بود که تمام شده بود. ما آمدیم تمرین را شروع کنیم من دیدم فرهاد کاظمی کنار زمین ایستاده و به سمت او رفتم تا با او احوالپرسی کنم که آن فرد در فاصله ۴-۵ متری ما ایستاده بود و شروع کرد به توهین کردن. البته توهین‌های او سابقه دارد. پیامک‌ها و اهانت ها تهدیدهایش موجود است. من اعتقادی دارم و در بحث فنی کار خودم را انجام و زیر بار کسی نمی‌روم. نمی‌گویم پسر پیغمبر هستم اما اصولی دارم که روی آنها حرکت می‌کنم. آقایان اگر انتظار دارند که اصول خودمان را کنار بگذاریم و در مسیری حرکت کنیم که به قهقرا برویم من این طور نیستم و نخواهم بود و این بود که برخوردی به وجود آمد، دوستان من را گرفتند و فرصتی برای او به وجود آمد که با وسیله‌ای که در دستش بود به بینی من بزند!

سرمربی نساجی در مورد شکستگی بینی خود گفت: نمی‌خواهم خیلی مسئله را حساس کنم و به صورت قانونی و به جد مشغول پیگیری هستم و قطعا تا آخرش هم هستم. دوستان و همکاران و فوتبالیست‌ها هم طی این چند روز از من دلجویی کردند که از آنها تشکر می‌کنم.

وی در مورد کتک خوردن آن شخص از بازیکن نساجی هم گفت: به هر حال درگیری شد و در این قضایا حلوا پخش نمی‌کنند. او کتک شدیدی خورد. اصلا برخورد فیزیکی در شان ما نیست اما این افراد فوتبال را به سمتی می‌برند که مسائلی را که در این سال ها ندیده‌ایم، الان می بینیم. از فدراسیون و کمیته اخلاق می‌خواهم به این مسائل ورود کنند. چطور ما مربیان را تحت کنترل می گیرند. نباید هرکسی به خودش اجازه بدهد این کار ها را انجام دهد. در این قشر آدم‌های خوبی هستند که سالم زندگی می‌کنند و به منشوری که امضا کرده اند پایبندند. این ابزار فوتبال حرفه‌ای است. نباید از این ابزار استفاده کنیم و مربیان و تیم ها را تحت فشار بگذاریم. او کوچک‌زاده را هم چندین بار تحت فشار قرار داده بود که چرا به این انقدر می‌دهید و به آن آنقدر می‌دهید. او دو سه بازیکن در تیم دارد. این رفتارها رفتار ایجنت نیست بلکه رفتار یک دلال است. یک ایجنت هیچ وقت به خودش اجازه نمی‌دهد که تیم و باشگاه را تحت فشار قرار دهد. او می‌گوید فلان بازیکن را بگیرید و چرا فلان بازیکن را نگرفتید. من با ایجنت کاری ندارم، اگر بازیکنی را بخواهم در شان من نیست که بگویم برو با این آقا بیا. به کذب می‌گوید این بازیکن تحت قرار داد من است اما بازیکن می آید می‌بینید که اصلا چنین چیزی نیست. این ها آدم را اذیت می کند.

مهاجری ادامه داد: من مربی چطور نمی‌توانم در یک فصل در یک فصل، دو سه باشگاه بیشتر عوض کنم؟ مگر می‌شود یک ایجنت ۴۰-۵۰ بازیکن داشته باشد. مگر با کیلو یا با خروار بازیکن می‌فروشند. باید قوانینی باشد که یک مدیر برنامه ۱۰بازیکن بیاورد. ما باید در مقابل این مسائل محکم‌تر باشیم. همکاران و مدیران باشگاه باید به این مسائل توجه کنند تا حداقل ما متضرر نشویم. او چند بار تماس گرفت و حتی واسطه گرفت که من جواب ندادم. به هر حال توهین شده و باید جوابگو باشد. من رضا مهاجری هم اگر رفتاری داشته باشد که در قبال آن پاسخگو باشم.

مهاجری در مورد اینکه برخوردش با بازیکنان این ایجنت چگونه خواهد شد گفت:‌ بازیکن چه گناهی دارد. احترامی که به سایر بازیکنان می‌گذارم به آنها هم می‌گذارم. من با بازیکن مشکلی ندارم و عقده‌ای نیستم.

وی در مورد اینکه اگر این فرد کارش را دوباره تکرار کند و دوباره بخواهد تیم و باشگاه را تحت فشار قرار دهد، گفت: در این صورت باید کار دیگری کرد. من اصول خودم را دارم و باید به آن پایبند باشم. من برای یک جلسه تمرین چندین ساعت وقت می‌گذارم و کلی تلاش می‌کنم شما می دانید نساجی طی چه پروسه‌ای به اینجا رسید. تیمی که نه مالک مشخصی داشت نه مدیر مشخصی داشت. بازیکن من ۵۰ روز بدون قرارداد تمرین کرد و حتی از جیبمان به عشق این تیم و این مردم و اعتقادی که داشتیم خرج کردیم.

سرمربی نساجی در پایان و در مورد بازگشت مالکان قبلی گفت: آقایان صنیعی‌فر و حدادیان به باشگاه برگشته‌اند. دیشب هم جلسه خوبی داشتیم. ان شاالله قراردادها امروز و فردا در هیأت فوتبال ثبت می‌شود تا طی روزهای آینده پرداختی هم به بچه ها داشته باشیم. امیدوارم نساجی که به جرگه باشگاه هایی بپیوندد که با رفتن و آمدن یک فرد دچار مشکل نشود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.