حمید بعیدی نژاد با بیان این مطلب در کانال تلگرام خود تصریح کرد که این همایش چند نتیجه و پیام مهم داشت:

اول- ظرفیت شرکت‌های کوچک و متوسط را باید جدی گرفت. شرکت‌های کوچک و متوسط برخلاف شرکت‌های بزرگ حاضرند ریسک بیشتری را در تبادلات بپذیرند چون راحت‌تر می‌توانند اینگونه تبادلات را مدیریت کنند. همین امروز حجم تبادلات شرکت‌های کوچک و متوسط ایرانی و انگلیسی در حد چند صد میلیون پوند است وظرفیت افزایش بسیار دارد.

دو-ایران دیگر بازار واردات کالاهای کشورهای غربی و اروپایی نیست بلکه ایران ظرفیت‌های جدیدی برای صادرات کالا و خدمات به انگلیس و کشورهای غربی هم در اختیار دارد.

سه- برای اولین بار در طول تاریخ، یک هیات انگلیسی در خصوص همکاری‌های هسته‌ای پیشرفته به ایران سفر کرده است. این امر نشان داد که ایران با کشورهای غربی می‌توانند در حوزه‌های فناوری پیشرفته‌ای مانند عرصه نانو، فن آوری ارتباطات، علوم مرتبط با هوش مصنوعی نیز با هم‌ همکاری کنند.

چهار-بازار کشورهای ثالث به ویژه کشورهای همسایه ی ایران، می‌تواند عرصه همکاری‌های تجاری و اقتصادی شرکت های انگلیسی و ایرانی باشند.

پنج-ایرانیان مقیم با تسهیل ارتباطات دو طرف می‌توانند کمک بسیاری به افزایش تبادلات تجاری و اقتصادی دو کشور کنند. تلاش‌های آنها باید مورد حمایت قرار گیرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.