از ماه های گذشته  قیمت خودرو روند کاهشی خود را در پیش گرفت و تا اواخر شهریور ماه این روند کاهشی ادامه داشت اما با شروع مهر ماه نوسانی در بازار خودرو ایجاد شد که باعث افزایش چند میلیونی در برخی خودروها شد. این روز ها خرید و فروش آنچنانی در بازار به چشم نمی خورد به همین خاطر،  برای خرید قیمت های خیلی کمتری پیشنهاد می شود و این قیمت های اعلام شده برای فروش است.

براین اساس، پژو ۲۰۰۸ که در آغاز هفته به ۳۰۰ میلیون تومان رسید امروز با همان قیمت در بازار عرضه شد.

سمند ال ایکس با ۳۰۰ هزارتومان کاهش قیمت به ۷۷ میلیون تومان و پژوپارس نیز با ۵۰۰ هزار تومان کاهش قیمت به ۹۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید.

دنا پلاس تیپ ۱ با ۱۲۸ میلیون تومان و رنو ساندرو استپ وی اتومات با ۱۸۳ میلیون تومان بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته در بازار معامله شد.

از میان محصولات سایپا،  پراید ۱۱۱ (سفید) و ۱۳۱ (سفید) نیز به ترتیب با ۴۸ میلیون تومان و ۴۳ میلیون و ۹۰۰ هزارتومان نسبت به روز گذشته ثابت ماند با این حال بررسی قیمت ها نشان می دهد که این دو خودرو در ماه  اخیر افزایش یک تا دو میلیونی یافته است.

بر اساس این گزارش، کیا سراتو که از خودروهای پرفروش محسوب می شود با قیمت ۲۸۲ میلیون تومان در بازار عرضه شد که نسبت به روز گذشته تغییری نکرد و ثابت ماند.

تیبا ۲ سفید با قیمت ۵۷ میلیون و ۲۰۰ هزارتومان و کوییک اتومات با ۹۲ میلیون تومان به فروش رسید.

در جدول زیر می توانید قیمت روز خودرو های پرفروش را ملاحظه کنید.

5283216

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.