تکاوران تیپ اباعبدالله الحسین(ع) نیروی دریایی سپاه، شب گذشته موفق شدند در عملیاتی ۳ ساعته جان بیش از ۳۵۰ نفر صیاد در منطقه صیدگاه ماهیگیران بندرلنگه، بندرشناس، بستانه و صیادان روستاهای ساحل نشین لنگه را نجات دهند.

در جریان این حادثه، ۱۰۲ قایق ماهیگیران از خطر غرق شدگی نجات یافته و در جزیره فارور اسکان داده شدند. با پایان یافتن شب و فرونشستن طوفان و آرام شدن دریا، صیادان نجات یافته به منطقه صیادی و از آنجا به مناطق سکونت خود در سواحل لنگه، بستانه، شناس و روستاهای اطرف، هدایت شدند.

در پی این عملیات نجات، تعاونی صیادی وحدت بندرشناس طی تقدیرنامه‌ای از فرماندهی تیپ اباعبدالله الحسین(ع) نیروی دریایی سپاه به دلیل اقدام این شجاعانه‌ تقدیر کرد.

متن تقدیر تعاونی صیادی وحدت بندر بستانه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر بزرگوار جناب سردار حاج صادق عمویی فرماندهی سپاه دریایی جزیره فارور

بدینوسیله به نمایندگی از جامعه صیادی بندر بستانه بر خود لازم می دانیم به مصداق "من لم یشکرالمخلوق، لم یشکر الخالق" و به پاس خدمات مخلصانه، صادقانه و بی وقفه شما در امداد و یاری رسانی به شناورهای صیادی گرفتار در طوفان مهرماه۹۸، صمیمانه ترین قدردانی و تشکر را به رسم ادب تقدیمتان نماییم.

باشد که همگی سربازی فداکار برای مقام عظمای ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی در ظل توجهات و الطاف حضرت بقیت الله(عج) باشیم و از شما برادر با اخلاص مشتاقانه خواهشمندیم کمافی السابق برادران و همکاران را از فیض وجود خویش بهره مند فرمایید.

سربلند باشید و پایدار، محفوظ باشید و برقرار.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.