یک شرکت مسافرتی  آنلاین قصد دارد ۵ تا ۱۰ نفر را برای اقامت در برخی از لوکس‌ترین خانه‌های جهان استخدام کند. شاید اقامت در این خانه‌ها برای بسیاری از افراد مثل یک هدیه باشد، اما به داوطلبانی که مایل به اقامت در این خانه‌ها باشند مبلغ ۲۰۰۰ پوند (۲، ۵۵۰ دلار) پرداخت می‌شود.

بازار آنلاین HushHush.com، که خود را "آمازون برای میلیونرها" می‌نامد، در حال استخدام "آزمایشک نندگان خانه لوکس" است. این خانه‌های لوکس بی نظیر ستند. برای مثال  یک خانه‌ی مجلل در بهترین منطقه اشرافی در کل فرانسه، یک ویلای ۲۵ خوابه اسپانیایی، یک خانه‌ای ساحلی  در اقیانوس اختصاصی فلوریدا  و یک عمارت ۱۴۰۰۰ متر مربع یدر محله اقیانوس آرام سان فرانسیسکو از مهمترین اقامتگاه‌هایی است که این افراد خوش شانس می‌توانند برای سکونت انتخاب کنند.

دامنه قیمت این خانه‌ها از ۴۶۲، ۲۵۰ پوند (۵۸۹، ۳۵۰ دلار) تا ۸۱، ۰۴۶، ۳۵۰ پوند (۱۰۳، ۳۳۰.۸۵۰ دلار) است و نامزد‌های موفق برای سکونت در این خانه ملزم به ماندن در هر یک از خانه‌ها مدت یک هفته هستند. اگرچه آزمایش کنندگان خانه‌های مجلل از زندگی سبک زندگی میلیونر خود لذت می‌برند، آن‌ها باید درمورد هر ملک متعاقباً، طی پنج روز از بازگشت به خانه، گزارش ۸۰۰ کلمه‌ای را به شرکت ارائه دهند.

آنها باید موقعیت کلی، قابلیت دسترسی ، سبک و استایل خانه، راحتی و مناسب بودن آن برای سکونت را ارزیابی کنند.در اصل ، این کار مستلزم آزمایش خانه ها برای اطمینان از مطابقت با استانداردهای مشتریان مرفه شرکت قبل از فهرست شدن در بازار آنلاین فروش و اجاره  است.

HushHush می گوید که به دنبال افراد قابل اعتماد و باهوش است که قادرند به جزئیات توجه کنند و مهارت های نوشتاری قابل توجهی دارند. هارون هارپین ، بنیانگذار HushHush.com در بیانیه ای گفت: "کاندیدای ایده آل ما تجربه بازدید و اقامت در اشرافی ترین خانه ها را خواهد داشت و قادر خواهد بود توانایی خود را در نوشتن را با نظرات قانع کننده نشان دهد.برای درخواست کاندید شدن شما فقط باید یک فرم آنلاین را پر کنید و توضیح دهید که چرا واجد شرایط سنجش خانه های مذکور هستید."

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.