وریا غفوری، کاپیتان تیم فوتبال استقلال بعد از پیروزی ۳ بر صفر تیمش برابر فجرسپاسی بیان کرد:‌در رختکن دیدم تکلی که روی فرشید اسماعیلی زده شد، می‌توانست پنالتی باشد. مدافع توپ را دور نکرد و فقط پای اسماعیلی را زد.

او درباره بازی با سایپا هم، گفت: خدا را شکر روند ما مثبت است. این سومین دیداری است که برنده می‌شویم. ان‌شاءالله همین روند را ادامه بدهیم و تیم ما بهتر از این هم شود و بازی‌های لیگ را هم ببریم تا هواداران مجاب شوند که به ورزشگاه بیایند.

غفوری اضافه کرد:‌ هواداران حق دارند از ما ناراحت باشند. فصل را آن طوری که انتظار داشتند شروع نکردیم. کل تلاش‌مان را می‌کنیم تا استقلال را دوباره بالا بیاوریم و در کورس قرار بگیریم تا هواداران از نگاه کردن بازی لذت ببرند.

کاپیتان استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا با توجه به وضعیت استقلال در لیگ برتر بازیکنان و کادر فنی تمرکزشان را روی جام حذفی می‌گذارند هم اظهار کرد: وضعیت در لیگ برتر؟ ما فقط ۶ امتیاز با صدر فاصله داریم. ۶ امتیاز خنده‌دار است و خیلی راحت جبران می‌شود.

او درباره دعوت نشدنش به تیم ملی هم توپیح داد: مگر می‌شود یک بازیکنی که ۵ سال در تیم ملی بوده بعد از دعوت نشدن ناراحت نشود؟ من هدفم بازی کردن در تیم ملی است نه دعوت شدن. سعی می‌کنم شرایطم را بهتر کنم و استقلال را بالا بکشیم و قطعا هدفم بازی کردن در تیم ملی است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.