پیروز حناچی با حضور در محل اسکان خدام‌الحسین اعزامی از شهرداری تهران در نجف گفت: ابتدا به همه عزیزانی که این سفر سخت و دوری از خانواده هاشان را پذیرفتند و تحمل کردند خسته نباشید می گویم و انشاءالله با نیت خدمت به زائران حضرت اباعبدالله الحسین این خدمات قبول و ذخیره آخرت همه مان باشد.

شهردار تهران اضافه کرد: در مشهد معمولا هنگام تشییع، تابوت را از خیابان نواب وارد حرم می کنند و همین که وارد حرم می شوند، کفش های زائران را بر می گردانند و روی میت می تکانند؛ به این معنا که خاک و تربت زائران ثامن الحجج هم وسیله ای برای شفاعت است.

حناچی با اشاره به گمنامی خدام الحسین افزود: ان شاءالله این فرصت برای خدمت به زائران حضرت که از اقصی نقاط ایران و دیگر کشورها به کربلا و نجف می آیند، برای خدمت و ذخیره آخرت همه ما باشد و خداوند از ما به شایستگی قبول کند، چرا که هر چقدر خدمت به زوار سیدالشهدا گمنامانه‌تر باشد، بهتر و فضیلتش افزون‌تر است.

براساس گزارش شهرنوشت، شهردار تهران خاطرنشان کرد: آن کسی که باید این خدمات را ببیند و حساب کند کس دیگری است. ان‌شاءالله خدمت‌رسانی همه شما قبول باشد. ما هم در خدمت خدام الحسین و زائران عزیز هستیم و هر خدمتی از دستمان بر آید انجام خواهیم داد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.