امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش به همراه جمعی از فرماندهان ارتش و مسئولان محلی، از موکب ارتش، بیمارستان صحرایی و محل استقرار بالون های نیروی زمینی برای خدمات رسانی به زائران بازدید کرد.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری همچنین از مرز مهران بازدید کرد و در حاشیه بازدید از مرز مهران به امنیت پایدار در گستره جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و اظهار داشت: حماقت دشمنان در نگاه کًج به جمهوری اسلامی ایران موجب محو طومار آنان خواهد بود.

به گفته فرمانده نیروی زمینی ارتش‌، امنیت امروز کشور نشانی از تلاش شبانه‌روزی فرزندان ملت در نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج بوده و با این امنیت جهان در حیرت آن است که در منطقه خاورمیانه ایران تنها کشور با ثبات و امنیت است.

امیر سرتیپ حیدری به آمادگی نیروی زمینی در صورت نیاز به کمک در امر بازگشت زائران‌ کربلای معلی اشاره کرد و بیان داشت: ضمن افتخار به خادمی زائران کربلا، نیروی زمینی ارتش در بخش استقرار بیمارستان صحرایی، اورژانس، انتقال سریع با بالگرد، تامین امنیت برای تردد زائران اربعین در مرزهای کشور از جمله مهران خدمات‌رسانی می‌کند.

بسیج تمامی امکانات نیروی هوایی ارتش برای خدمت هرچه بیشتر به زائران اربعین

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در بازدید از منطقه مرزی مهران، از بسیج تمامی امکانات و تجهیزات این نیرو برای خدمت رسانی هرچه بیشتر به زائرین اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در حاشیه بازدید از موکب و بیمارستان صحرایی نیروی هوایی ارتش در مرز مهران گفت: بیش از ۷ هزار مراجعه زائر در بیمارستان صحرایی ۵۰ تخت‌وخوابی نیروی هوایی ارتش در مرز مهران تاکنون به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به دیگر خدمات عرضه شده از سوی خادمان این نیرو در مناطق مرزی برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی، خاطر نشان کرد: روزانه ۴۵ هزار پرس غذا در مهران پخت و سپس توزیع می‌شود و ارتش با امکاناتی که در دسترس دارد، در بحث حمل و نقل زائران برای بازگشت به کشور نیز همکاری خواهد داشت.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به خدمات درمانی ارائه شده به زائران حسینی افزود: تاکنون دو مورد حمل مصدومان از کرمانشاه و ایلام به تهران از طریق اورژانس هوایی داشته‌ایم.

امیر سرتیپ خلبان نصیرزاده در حاشیه این بازدید با سردار ایرج مسجدی سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق، فرمانده مرزبانی استان ایلام و سردار شاه کرمی فرمانده سپاه مهران نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش همچنین ضمن بررسی امکانات موجود در خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در موکب نیروی هوایی ارتش، از پایانه مرزی مهران نیز بازدید کرد.

امیر سرتیپ نصیرزاده در ادامه از بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام نیز بازدید کرد.

در موکب وابسته به این بنیاد بیش از ۱۲۰ دانشجو از دانشگاه افسری شهید ستاری برای خدمت رسانی و تهیه غذا مشغول هستند و به زایرین خدمات ارائه می‌کنند.

5280093

5280094

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.