سردار " حسین  اشتری "؛ فرمانده نیروی انتظامی در آیین تکریم و معارفه معاون مهندسی ناجا،  معاونت مهندسی را یکی از معاونت‌های اثربخش و مهم در ناجا دانست و اظهار داشت: این معاونت هر مقدار که از ابراز و اختیارات به روز شده برخوردار باشد در پیشبرد اهداف سازمان تاثیرش بیشتر خواهد بود.

وی همچنین به تعدد زیاد اماکن و ابنیه‌های ناجا نسبت به سایر نیروهای مسلح در کشور اشاره کرد و افزود: با توجه به سن بالای این اماکن می‌بایست تعدادی از آنها جابه جا، تهاتر و یا بازسازی شوند تا در اجرای ماموریت‌ها خللی وارد نگردد.

فرمانده ناجا  ادامه داد: استان‌ها و شهرها روز به روز در حال گسترش و پیشرفت می‌باشند ماهم باید پیشرفت کنیم و به تبع آن خدمات انتظامی نیز گسترش یابند که اگر این مهم اتفاق نیفتد دچار یک عقب افتادگی در اجرای ماموریت خواهیم شد و معاونت مهندسی با تدوین یک برنامه مدون و استفاده از ظرفیت‌های موجود در تامین و بازسازی اماکن امور را پیش ببریم.

این مقام ارشد انتظامی ضمن بیان این مطلب که تامین مسکن کارکنان از اولویت اصلی ناجا است، گفت : مسکن ملکی کارکنان و خانه‌های سازمانی باید به صورت جدی پیگیری شود و امیدواریم در یک برنامه مدون سه ساله بتوانیم به این هدف برسیم.

وی اشاره کرد : معاونت مهندسی باید نظارت بر پروژه‌های عمرانی را به صورت سختگیرانه اعمال نمایند به خصوص در ساخت پاسگاه‌ها و برجک‌ها که مشکل فیزیکی نداشته باشند و جانمایی مناسبی برای استفاده کارکنان اعمال شود.

فرمانده ناجا خاطر نشان کرد : مهندسان باید در احداث پروژهای عمرانی پیش بینی ۲۰ ساله برای ساخت و سازها داشته باشند چراکه اگر از مصالح خوب و مناسب استفاده نشود در مدت کوتاهی با مشکلات زیان‌آوری روبه رو خواهیم بود.

وی همچنین ادامه داد: نهضت تامین مسکن و راه‌اندازی قرارگاه جهادی مسکن که در ناجا صورت گرفته به صورت جدی توسط بنده پیگیری می‌شود و این امر یکی از دغدغه‌های مهم است.

سردار "هابیل درویش"؛   معاون اسبق مهندسی ناجا نیز در این مراسم با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در این بخش گفت: تمامی پروژهای نیمه کاره تقریباً رو به اتمام است و تعداد ۶۰۰۰ واحد مسکونی کد ۶۲ تا پایان سال در اختیار کارکنان قرار خواهد گرفت.

 در این مراسم، ضمن تقدیر از تلاش های سردار درویش، سردار " محمدرضا اسحاقی "؛ به عنوان معاون مهندسی ناجا معارفه شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.