کاظم اکرمی در همایش فصلی خانه احزاب ایران گفت: با وجود اینکه همه انتقاداتی به وضعیت فعلی کشور دارند، اما می‌دانیم که تمامی تلاش برای حفظ انقلاب اسلامی است که باید همه پای کار باشیم.

وی افزود: همه می‌دانیم چه کسانی در آن طرف مرزهای ایران به دنبال تشدید اختلافات و سوءاستفاده از آن هستند تا پرچم سبز محمدی را پس و پیش کنند وگرنه با این همه نیروهای مسلمان هیچ قدرتی نمی‌تواند به این کشور تجاوز کند. همه با عنایت به وجود مردان بزرگ کشور را به پیش می‌بریم و امیدواریم شاخ استکبار را بشکنیم.

وزیر اسبق آموزش و پرورش با تاکید بر لزوم پرهیز از اختلافات، خودبینی، خودخواهی، گروه‌محوری، سهم‌خواهی و رها کردن مردم گفت: باید تلاش کنیم در هر گروهی اختلافات، خودخواهی و سهم‌خواهی را کمتر کنیم. توجه این ملت به ما است. اگر همه به این نکته توجه کنیم حاصل رفتارهای ما مبتنی بر توجه به عزت اسلام، قرآن کریم، محمد و آل محمد خواهد بود.

وی تاکید کرد: رفتار و صحبت‌های ما باید طوری باشد که مردم بیشتر به سمت اسلام و قرآن و تشیع سوق پیدا کنند. باید از خودخواهی و گروه‌محوری کم کرده و نگاهمان به اسلام و انقلاب باشد. انتقادات را بشنویم ولی این صدا منعکس شود که ما همه یک صدا فریاد زنده‌باد انقلاب اسلامی را سر داده و به فکر مردم هستیم. به نحوی کار کنیم که مردم در انتخابات آینده پای صندوق‌های رأی آمده تا گره‌ها کمتر شود.

به گزارش ایسنا، همچنین در این مراسم از خانواده مرحوم حبیبی و عسکراولادی و همچنین از پنج پیشکسوت حزبی سیدرضا اکرمی، عباس شیبانی، سرحدی‌زاده و زهرا مستوفی تجلیل شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.