پیروز حناچی ظهر امروز در حاشیه رونمایی از تمثال ۲۰۰۰ شهید با حضور در جمع خبرنگاران گفت: از شش ماه قبل با همکاری سازمان بسیج شهرداری توافقاتی در مورد نوسازی تمثال شهدا داشتیم و قرار شد در کوچه‌هایی که تمثال ندارد، آنها نصب شده و در جاهایی که خراب شده است مجددا نصب شود و امروز به رسم ادب به خیابان شهدای عرب سرخی آمدیم و این تمثال را نصب کرده‌ایم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه خانواده شهدا از حذف نام شهید از تابلوهای شهر نگران هستند گفت: می‌دانید که فضای مجازی قابل کنترل نیست و چندین نفر در آلبانی و تل آویو نشسته‌اند و سعی می‌کنند که عامل تفرقه شوند و اخبار کذب تولید می‌کنند اما مطمئن باشید اخبار صحت ندارد و هم شهرداری و هم سایر ارگان‌های کشور به موضوع شهدا حساس هستند.

وی با بیان اینکه انشالله از امشب اقدامات شهرداری در راستای گرامیداشت نام شهدا در سطح شهر را می‌بینید در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در پی ابلاغیه شما در برخورد با پیمانکاران خاطی در حذف کلمه شهید تابلوها گزارشی رسیده یا نه؟ گفت: گزارش‌هایی در فضای مجازی به دستم رسیده اما هنوز گزارش رسمی نیست.

به گزارش ایسنا، در پی حضور حناچی در خانه شهدای عرب سرخی برخی از مردم از حذف کلمه شهید از تابلوهای شهر ابراز نگرانی کرده و آن را با شهردار تهران در میان گذاشتند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.