به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال؛ امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه با اشاره به محرومیت فرشید اسماعیلی گفت: ما صبح روز دوشنبه با ارسال نامه به فدراسیون فوتبال اعتراض خودمان را نسبت به محرومیت فرشید اسماعیلی انجام دادیم. باشگاه مثل اکثریت قاطع کارشناسان داوری و میلیون‌ها طرفدار فوتبال در ایران معتقد است که کارت زرد دوم اسماعیلی در بازی با نفت مسجدسلیمان که منجر به اخراج او شد، بر اثر اشتباه داور دریافت شده و این حق مسلم باشگاه استقلال است که معترض باشد. متاسفانه تا این لحظه نامه ما به دست کمیته انضباطی فدراسیون نرسیده!

وی افزود: این نامه روز ۲۵ شهریور برای سازمان لیگ ارسال شد و در همان روز توسط بهاروند به دبیرکل فدراسیون ارجاع داده شده. نامه‌ای به شماره ۹۸/۱۴۶۰ اما موضوع عجیب این است که تا به حال نامه به دست کمیته انضباطی نرسیده و این تعلل ابهام‌آمیز است!

فتحی در پایان افزود: بازهم تاکید می‌کنیم که باشگاه استقلال فقط خواستار اجرای عدالت است منتهی مشخص نیست که مقاومت‌ها در برابر نگاه عادلانه‌ای که وعده‌اش را داده بودند از کدام سمت و سوی انجام می‌شود؟! ما تا لحظه آخر منتظر رفع محرومیت فرشید اسماعیلی خواهیم ماند و به طور مستمر پیگیر این پرونده هستیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.