علیرضا بیرانوند در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در جمع خبرنگاران در خصوص دربی ۹۰ اظهار داشت:۴ روز به دربی مانده یا ۳ روز؟ به هر حال امیدوارم با شرایط خوب به دربی برسیم. ما در بازی با نفت برد خوبی داشتیم، دیروز هم ریکاوری و یک بازی دوستانه داشتیم و امیدوارم بتوانیم روی نقاط ضعف و قوت استقلال کار کنیم و نتیجه خوبی بگیریم.

وی در خصوص اینکه خوشحالی که خداحافظی نمی‌کنی گفت: بازیکن ۲۶ ساله خنده‌دار است که خداحافظی کند. امسال سال ششم است که در سطح اول هستم و افتخارات زیادی کسب کردم. خیلی‌ها دنبال این بودند که من بعد از خبر خداحافظی‌ام آن را تکذیب کنم ولی سکوت کردم.

بیرانوند با تأکید براینکه مصاحبه‌ای انجام نداده است در پاسخ به یک سؤال خبرنگار گفت از او مصاحبه رسمی در مورد خداحافظی‌اش منتشر شده گفت: من وقتی سکوت می‌کنم یعنی نمی‌خواستم جوابی به این شایعات و حواشی بدهم الان هم می‌بینید که در خدمت پرسپولیس هستم و به دنبال این موضوع هستم که با این تیم ان‌شاءالله قهرمان آسیا شوم. اینکه می‌گویند من مصاحبه کرده‌ام برای سؤال است چون شما باید از من وویس داشته باشید آیا فایل صوتی مصاحبه من را دارید؟ اگر دارید لطفاً رو کنید. شاید بعضی‌ها به اسم من به دیگران پیام می‌دهند ولی اگر شما با خط تلفن همراه من فایل صوتی در مورد مصاحبه دارید لطفاً آن را رو کنید تا من ببینم.

وی در خصوص اینکه حکم هواداران تراکتور و خودش در یک روز صادر شده اما هواداران تراکتورسازی بخشیده شدند، گفت: اتفاقاً در تمرین امروز با بازیکنان و محسن خلیلی صحبت می‌کردم. من و هواداران محترم تراکتورسازی در یک روز محروم شدیم و وقتی متوجه شدم حکم آنها تغییر کرده تعجب کردم. به همین دلیل به مدیریت باشگاه گفتم که چرا برای من محرومیت در نظر گرفته شده اما از طرف دیگر حکم هواداران تیم حریف اجرا نشده است.

گلر ملی‌پوش پرسپولیس در خصوص اینکه مهدی دادرس عنوان کرده حکم بیرانوند امضای کمیته انضباطی و مسئولانش را نداشته است، گفت: حقیقتاً من ندیدم چه کسانی آن حکم را امضا کردند و خبر محرومیتم هم وقتی به من رسید که در تمرین پرسپولیس حضور داشتم

خبرنگاری گفت امروز روزنامه استقلال مدعی شده که هواداران این تیم از حضور بیرانوند در دربی خوشحال هستند که بیرانوند با خنده گفت: طبیعی است که آنها خوشحال باشند چون همه مردم خوشحالند. من گلر ملی هستم و استقلالی‌ها هم خوشحال هستند من قرار است در دربی بازی کنم.

بیرانوانددر پاسخ به این سؤال که وضعیت تمدید  قراردادش چه شد، گفت: کار تمدید قرارداد من تقریباً تمام شده و ان‌شاءالله طی چند روز آینده نهایی می‌شود. البته یکسری پیشنهادات هم هنوز هست و آن بندی هم که برای جدایی گذاشته بودیم در قراردادم وجود دارد که اگر تیمی خواستار من شد جدا شوم اما شرایط به شکلی باشد که پرسپولیس ضرر نکند و پول خوبی نصیب باشگاه شود.

وی در خصوص اینکه روزی که به پرسپولیس آمد مدعی شد می‌خواهد ۱۰ سال در این تیم بماند، گفت: فکر می‌کنم اگر ۲ سال دیگر بازی کنم می‌شود۱۰ سال، نمی‌شود؟ در این لحظه خبرنگاری گفت اگر ۲ سال دیگر در پرسپولیس بمانید می‌شود ۶ سال که بیرانوند پاسخ داد یواش‌یواش جلو می‌رویم.

سنگربان ملی‌پوش پرسپولیس در خصوص اینکه نظرش در مورد نتیجه دربی چیست، گفت: احساسات هواداران حساسیت این مسابقه را زیاد کرده است ولی نظر من این است که این بازی مساوی ندارد. من دوست ندارم خدای ناکرده هواداران یکی از دو تیم ناراحت به خانه بروند ولی امیدوارم طوری عمل کنیم که پرسپولیس برنده شود.

وی در پایان در پاسخ به این سؤال که دوست دارد چه کسی در دربی گل بزند، گفت: واقعاً خیلی دوست دارم که علی علیپور گل بزند. دعا می‌کنم این اتفاق بیافتد و اعتقاد دارم این بازیکن قهرمان پرسپولیس در دربی می‌شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.