اگر به عنوان یک کاربر عادی از اینستاگرام استفاده ی شخصی می کنید و یا برای تبلیغات  سایت و یا محصولات خود عضو اینستاگرام شده اید، فرقی نمی کند، برای همه ی کاربران مهم این است که تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید و لایک بیشتری بابت عکس ها و پست های خود در اینستاگرام دریافت کنید. در مقاله‌های قبلی در مورد ترفندهای افزایش فالوور اینستاگرام صحبت کرده‌ایم. در این مطلب ترفندها و راهکارهای افزایش لایک اینستاگرام بیان می‌شود. با لایک دیپو همراه باشید.

آنقدرها هم سخت نیست! بله لایک گرفتن را می گوییم. این ترفندها را به کار گیرید تا پست ها و عکس های اینستاگرامی شما روزی ۱۰۰۰۰ لایک داشته باشد

هفت راه حل برای افزایش لایک در اینستاگرام

اول : اینستاگرام را با فیس بوک همراه کنید

    • آیا می دانید که تقریبا بیشتر از ۲۰ در صد کاربران اینستاگرام و فیسبوک، مشترک هستند؟

    • آیا می دانید که ۳ درصد از مخاطبان فیسبوک شما، جز فالوورهای اینستاگرام شما خواهند شد؟

پس با برقراری ارتباط بین این دو رسانه اجتماعی با یکدیگر شما قادر به افزایش فالوورهای اینستاگرام خود خواهید بود. همچنین به این ترتیب آشنایان و دوستان شما نیز می توانند جز فالوورهای شما بشوند؛ شما نیز می توانید برای آن ها یک status فیسبوک فرستاده و در آن کاربران را از صفحه ی اینستاگرام خود مطلع کنید.

 

دوم: استفاده از هشتگ ها

همانطور که در توئیتر از اهمیت خاصی برخوردار است، در اینستاگرام هم بسیار کاربردی و مهم هستند. ولی توجه کنید که حتما هشتگی که ایجاد می کنید با پستی که ایجاد کرده اید ارتباط داشته باشد تا کاربران از مطالعه ی آن ها لذت ببرند. اما آیا می دانید که هشتگ چیست و با کاربرد آن در اینستاگرام آشنایی دارید؟

شما در اینستاگرام می توانید هشتگ هایی که دارای بازدید بیشتری هستند را شناسایی کنید و با جستجوی آن ها هر چه عکس مربوط به آن هشتگ وجود دارد را مشاهده کنید. در واقع کاربران هشتگ های پر کاربرد را بیشتر جستجو می کنند. در این جا چند نمونه از مهم ترین و پر کاربردترین هشتگ های فارسی را ذکر خواهیم کرد. پرکاربردترین هشتگ های فارسی : کلیپ ، فوتبال، ورزش ،خبر، لباس، عکس دابسمش، ویدئو و...

سوم: استفاده از فیلترهای محبوب

 سعی کنید مانند هشتگ های معروف، از فیلترهای معروف اینستاگرام هم استفاده کنید. برخی از این فیلترها عبارتند از

X-Proll، Earlybird، normal، hefe،rise، Brannan، Amaro، valencia،Lomo-fi، hudson

 

چهارم: انتخاب زمان های درست و مناسب

طبق آمارهای به دست آمده، ساعت ۵ تا ۶ بعد ازظهر روزهای شنبه، بیشتر کاربران اینستاگرام آنلاین هستند. ساعت ۳ تا ۴ عصر روزهای سه شنبه تا پنج شنبه زمان بسیار خوبی است برای اینکه بتوانید کامنت بگیرید و یا لایک بیشتری دریافت کنید. پس برای افزایش فالوورهای خود در اینستاگرام، باید بدانید که چه زمان هایی برای کدامیک از مخاطبان هدف خود در اینستاگرام فعال تر باشید، همچنین زمانی که پستی را ارسال می کنید چند ساعت بعد از آن، برای برقراری ارتباط با کاربرانی که کامنت برای شما می گذارند، آنلاین باشید. برای افزایش فالوور در اینستاگرام باید زمان های مناسب را با توجه به گروه هدف خود شناسایی کنید و در آن زمان ها حضور فعالی داشته باشید.

پنجم: با ایجاد عکس ای ترکیبی، لایک های اینستاگرام را افزایش دهیم

با استفاده از اپلیکیشن هایی نظیر Diptic می توان در اینستاگرام ، چند عکس را در یک عکس قرار داد و آن را در پروفایل قرار داده و ارسال کنید. آمار انجام شده در این خصوص نشان داده است که عکس هایی که با استفاده از این ابزار ساخته می شوند، لایک و کامنت بیشتری دریافت می کنند.

ششم: برای اینکه دیده شوید، نظر بدهید

یکی دیگر از راه هایی که برای افزایش لایک و فالوور در اینستاگرام وجود دارد این است که با دیگر کاربران اینستاگرام ارتباط فعال برقرار کنید. در مورد پست های دیگران نظر دهید و عکس ها و ویدئوهای دیگران را لایک کنید. به این ترتیب آن ها هم از پست های شما دیدن کرده و کامنت گذاشته و پست ها را لایک می کنند.

هفتم : هر چه فالوورهای بیشتری داشته باشید، لایک بیشتری دریافت خواهید کرد

اگر می خواهید که در اینستاگرام لایک بیشتری داشته باشید باید بتوانید تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید. شما می توانید از ربات های لایک دیپو برای افزایش فالوور در اینستاگرام استفاده کنید. زمانی که شما پست های جالب با عکس های جذاب در اینستاگرام ایجاد کنید فالوورهای بیشتری پیدا می کنید. اگر شما در اینستاگرام تنها یک کاربر ساده نیستید و برای اهداف تجاری خود در اینستاگرام فعالیت می کنید، بهتر است به کاربرانتان خدمات ویژه ارائه دهید. مثلا برای آن ها مسابقات مختلف طراحی کنید و یا تخفیفات ویژه برایشان در نظر بگیرید. با استفاده از سرویس لایک دیپو نیز می توانید برای خرید فالوور اقدام نمائید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.