ونگر ۶۹ ساله تابستان ۲۰۱۸ بعد از ۲۲ سال، نیمکت توپچی‌های لندن را ترک کرد و از آن زمان تاکنون هدایت هیچ تیمی را برعهده نگرفته است.

براساس گزارش رسانه‌های روسیه، باشگاه بحران‌زده اسپارتاک مسکو قرار است تا پیشنهاد سرمربی‌گری تیم خود را به مرد فرانسوی ارائه داده و وی را جانشین «اولگ کونونف» سرمربی  پردردسر خود کند.

یک رسانه انگلیسی مدعی شد که «توماس زورن» مدیرعامل آلمانی اسپارتاک برای این منظور راهی لندن شده است؛ جایی که قرار است پیشنهاد غیررسمی خود را به ونگر داده و به اصطلاح مزه دهان او را بفهمد.

سرمربی کنونی اسپارتاک پس از آغاز ناامیدکننده این تیم در فصل جدید که آنها را با ۶ امتیاز اختلاف نسبت به صدرنشین، در رتبه ششم جدول قرار داده، به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است.

اسپارتاک از لحاظ تاریخی، بزرگ‌ترین و موفق‌ترین باشگاه روسیه بوده و تاکنون ۲۲ عنوان قهرمانی لیگ برتر این کشور را از آن خود کرده است.

اسپارتاک پس از حذف از انتخابی لیگ اروپا توسط تیم پرتغالی براگا، تازه‌ترین دیدار خود را نیز در خانه با نتیجه ۲ بر یک به یورال واگذار کرد و هواداران این تیم را بر آن داشت تا یک‌صدا خواستار برکناری کونونف شوند.

کونونف بدنبال برکناری «ماسیمو کاررا» سرمربی مشهور ایتالیایی در سال ۲۰۱۸، هدایت اسپارتاک را بر عهده گرفت اما شواهد حاکی از آن است که وی نیز به آخر کار خود در روسیه رسیده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.