نمایشگاهی با نمایش ۹ اثر نقاشی از امیرشهاب رضویان (کارگردان سینما) با موضوع جنگ، از روز جمعه (۲۹ شهریور) در گالری کاما برپا می‌شود.

در کنار نمایش این آثار نقاشی، رضویان قرار است روایتگری کند؛ در واقع این آثار، خاطرات این هنرمند از انقلاب ۵۷ و جنگ هشت‌ساله ایران و عراق است.

این کارگردان درباره نمایشگاه «از ۵۷ تا ۶۷ به روایت امیرشهاب رضویان» می‌گوید: «در این نمایشگاه قصه سربازان جنگ را می‌گویم؛ مثل گروهبانی که از یک پادگان آموزشی گذرش به منطقه عملیاتی می‌افتد و در قصه او از یک شخصیت خشن به یک شخصیت لطیف می‌رسیم، یا سربازی که برای شادمان کردن بقیه ترانه می‌خواند و خودش در تنهایی کشته می‌شود. در واقع قصه من قصه آدم‌های تنهای جنگ است.»

امیرشهاب رضویان متولد ۱۳۴۴ همدان است و تاکنون بیش از ۴۰ فیلم کوتاه، مستند، پویانمایی ساخته و هفت فیلم سینمایی را کارگردانی کرده است. 

او علاوه بر کارگردانی نقاشی هم می‌کند و طراحی پوستر روز جهانی مبارزه با نژادپرستی را در کشور هلند سال ١٣٧٥ انجام داده است. آثار نقاشی او در نمایشگاه‌هایی در خارج از کشور و از جمله نمایشگاه جمعی هنرمندان در گالری «اشتول ورک» شهر کلن آلمان مهرماه ١٣٧٥ به نمایش درآمده است.

نمایشگاه‌های انفرادی وی نیز با موضوع «خاطره، رویا، جنگ» پیش از این در چندین نقطه از آمریکا به نمایش درآمده است.

نمایشگاه نقاشی «از ۵۷ تا ۶۷ به روایت امیرشهاب رضویان» از روز جمعه (۲۹ شهریور) در گالری کاما برپا می‌شود. 

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به خیابان پاسداران،گلستان دهم پلاک ۴۴ طبقه دوم مراجعه کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.