به تازگی مادری در چین به جرم فروش نوزادان دوقلوی خود دستگیر شد.  پس از انجام مراحل تحقیقات، پلیس فاش کرد که او نوزادان دوقلوی خود را به مبلغ ۶۵۰۰۰ یوان (۹، ۱۰۰ دلار) فروخته تا بدهی‌های خود را تسویه کند و برای خودش یک تلفن همراه جدید بخرد!

به گفته روزنامه چینی Ningbo Evening News، این زن که ۲۰ سال سن دارد، در سپتامبر سال گذشته اقدام به فروش فرزندان دوقلوی تازه متولد شده خود کرد، او پس از دستگیری دلیل این کار را «بی پول و داشتن بدهی» عنوان کرده است.  این  مادر بی عاطفه افزود که والدینش از بارداری زودهنگام او خشمگین بوده‌اند و از کمک به او در پرورش نوزادان خودداری کرده اند.

هنوز مشخص نیست که چگونه این مادر ۲۰ ساله،  موفق به پیدا کردن خریداران برای دوقلوهای یک ماهه خود شد، اما این روزنامه گزارش می‌دهد که پلیس فقط هنگام بررسی یک مورد مشابه، از این معامله با خبر شده است. پلیس فهمیده که این نوزادان دوقلو به دو زوج مختلف در ادو استان مختلف کشور چین، به قیمت ۶۵۰۰۰ یوان، چیزی بیش از ۹۰۰۰ دلار فروخته شده اند.

پدر نوزادان که گفته می شود حتی هنگام تولد آنها حضور نداشته است، تنها پس از شنیدن فروش آنها در مقر پلیس حاضر شد. این مادر سنگ دل به پلیس گفته است که پول فروش نوزادان را با پدر بچه ها تقسیم کرده است. او از سهم خود برای تسویه بدهی های بانکی خود و خرید یک تلفن هوشمند جدید استفاده کرده، همچنین پدر بچه ها بدهی های قمار خود را تسویه کرده است.

سرانجام پلیس موفق شد نوزادان را در استانهای مختلف چین ردیابی کند و هر دو را در کنار والدین ما قرار دهد. والدین غیرمسئول دستگیر شده‌اند و با حبس زیادی روبرو هستند. در زمان دستگیری، این والدین سهم خود از پول حاصل از فروش را خرج کرده بودند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.