گل عربستان نوشت: باشگاه الاهلی عربستان برانکو ایوانکوویچ مربی کروات را اخراج کرد اما او بیکار نخواهد ماند. به نظر می‌رسد که این سرمربی بیکار نمی‌ماند و به زودی شغل جدیدی به دست خواهد آورد.

شاهزاده منصور بن مشعل، مدیرعامل باشگاه فوتبال الاهلی، روز گذشته در پی باخت مقابل الوحده در لیگ عربستان تصمیم به اخراج مربی کروات گرفت. باخت ۲ بر یک الوحده مقابل الاهلی اوج شروع ضعیف الاهلی در جام محمد بن سلمان بود.

 

تنها چند ساعت از برکناری برانکو نگذشته بود که روزنامه‌های ایران گزارش دادند که وی نزدیک به جانشین فرهاد مجیدی به عنوان مربی تیم المپیک ایران است. برانکو قبل از حضور به عنوان سرمربی الاهلی، با پرسپولیس دوران حرفه ای بسیار خوبی داشت و تقریباً سه سال و نیم در این تیم گذراند.

 

منابع مطبوعاتی ایران خاطرنشان کردند که فرهاد مجیدی مایل به ادامه هدایت تیم زیر ۲۳ سال ایران نیست و قصد دارد در طی جلسه‌ای که با رئیس جمهور فدراسیون فوتبال ایران در چند روز آینده برگزار می‌شود، استعفا دهد.

تیم المپیک ایران در حال حاضر برای مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا ژانویه در تایلند و مقدماتی المپیک ژاپن در سال ۲۰۲۰ آماده می‌شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.