علی رضا رشیدیان شب گذشته در مراسم شکرگزاری و در جمع خادمان حجاج بیت الله الحرام گفت: در آخرین شب خدمت رسانی در موضوع حج ۹۸ قرار داریم و خداوند را بابت توفیق خادمی ضیوف الرحمان شکرگزار هستیم.

وی افزود: خداوند این توفیق را عطا کرد که جزو خدمتگزاران به طواف کنندگان و نمازگزاران حج و ضیوف الرحمان باشیم.

وی تصریح کرد: چه معامله ای شیرینی است کسانی که با خداوند، پیامبر (ص) و ائمه معصومین معامله می کنند و این عزیزان بدهکار کسی که با آنها معامله کرده اند، نمی مانند.

رشیدیان تاکید کرد: هرکسی که خالصانه خدمت کرده و با خدا و اهل بیت معامله کرده است از این سفره پربرکت معنوی کسب فیض خواهد کرد.

وی گفت: یکشنبه ۱۷ شهریور ماه سفره حج تمتع ۹۸ برای ایرانی ها بسته می شود؛ مکه مکرمه امشب از حضور ایرانی ها خالی می شود و پروازهای مدینه نیز روز یکشنبه پایان می یابد.

رییس سازمان حج و زیارت تصریح کرد: حدود یک هزار و ۳۰۰ نفر از زائران و خادمان حاضر در مدینه نیز فردا با ۶ پرواز عازم ایران می شوند.

وی با بیان اینکه ایام حضور حجاج در روزهای آخر با ایام ماه محرم و عزاداری سید و سالار شهیدان همزمان شده است گفت: توفیق یافتیم تا در این ایام به پیامبر و حضرت زهرا و ائمه مظلوم بقیع تسلیت بگوییم.

رییس سازمان حج و زیارت از همه خدمتگزاران اعم از همکاران سازمان، بعثه مقام معظم رهبری، نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت، دستگاههای همکار و همه کسانی که به خدمت‌رسانی برای حجاج پرداختند، قدردانی کرد.

وی عملکرد رسانه ها در ایام حج برای آرامش بخشی به جامعه و خانواده های حجاج را مناسب دانست و گفت: عملکرد رسانه ها در این ایام بسیار مناسب و قابل تقدیر بود.

رشیدیان همچنین با تشکر از همه دستگاههای ذیربط و همکار گفت: از رییس جمهور که در بحث ارز حجاج حمایت کردند و تمامی دست اندرکاران شورای عالی حج و غیره قدردانی نمود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.