وبسایت خبری «ماکو» رژیم صهیونیستی فلسطینی‌ها را گروه‌های تروریستی خواند و نوشت، «یک تیم تروریستی امروز شنبه یک پهپاد مسلح از غزه به اسرائیل فرستاد. این پهپاد از مرز عبور کرد و به نظر می‌رسد که حامل بسته‌های انفجاری بوده است».

خبرگزاری فلسطینی شهاب به نقل از رسانه‌های صهیونیستی گزارش کرد، «سخنگوی ارتش اشغالگر صهیونیستی از آسیب دیدن یک خودرو نظامی داد که در نتیجه حمله یک پهپاد بوده است».

شهاب نوشت: آویخای ادرعی سخنگوی ارتش (رژیم صهیونیستی) گفت، پهپاد کوچکی که از جنوب غزه وارد شده است، ظاهرا بسته‌ای انفجاری در محدود مرزی رها کرده و فورا به داخل نوار غزه بازگشته است. کسی مصدوم نشده اما خسارتی جزئی به خودرو نظامی وارد شده است».  

تصویر منتشر شده از خودرو هدف گرفته شده


 

در همین ارتباط، رسانه‌های رژیم صهیونیستی امروز از یک عملیات فردی فلسطینی در شهر «عزون» واقع در شرق «قلقیلیه» کرانه باختری خبر دادند. در این عملیات که با استفاده از سلاح سرد انجام شده، دو تا سه صهیونیست زخمی شده‌اند که حال یکی از آنها وخیم است.

روزنامه «معاریو» در وبسایت خود گزارش کرد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در محل عملیات مستقر شده‌اند و ظاهرا مجری عملیات، یک نوجوان پانزده ساله فلسطینی بوده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.