سرهنگ پاسدار محمد سالاری عصر امروز در نشستی پیرامون فعالیت‌های اجتماعی از دستگیری یک فروشنده عمده مواد مخدر در شهر قشم خبر داد و اظهار داشت: در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و مبارزه فروشندگان مواد مخدر یک عمده‌فروش مواد مخدر به نام «ف الف» با مقادیر قابل توجهی مواد مخدر "گل" و وجه نقد دستگیر و جهت رسیدگی به مقام قضایی تحویل شده است.

وی افزود: در پی درخواست‌های مکرر مردمی، تیم عملیاتی بسیج با دستور مقام قضایی اقدام به دستگیری سودگران مرگ کرده و در صورت شکایات مردمی با جدیت در این خصوص اقدام می‌کنیم.

سالاری همچنین از دستگیری ۳۳ نفر در پارتی مختلط شبانه در قشم خبر داد و بیان داشت: این افراد ۲۳ پسر و ۱۰ نفر دختر بوده‌اند که در وضعیتی نامناسبی اقدام به شرب خمر کرده بودند.

وی با تذکر به خانواده‌ها برای مراقبت بیشتر از جوانان خاطر‌نشان کرد: عدم رعایت شئونات اخلاقی، دینی و قانونی عواقب بسیار بدی را برای هنجار‌شکنان به دنبال دارد لذا خانواده‌ها باید بر ارتباطات نوجوانان و جوانان نظارت لازم را داشته باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم در پایان اظهار داشت: طرح تحول محلات با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی در دستور قرارگاه‌های بسیج قرار گرفته و نیروهای بسیج برای تامین امنیت مردم گشت‌های شبانه را در در سطح شهرها و روستاهای جزیره انجام می‌دهند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.