سیدجلال حسینی بعد از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس برابر پارس جنوبی جم در هفته اول لیگ برتر فوتبال،‌ گفت: در ۳، ۴ هفته اول نمی‌توان خیلی درباره آمادگی تیم صحبت کرد با توجه به اینکه از فشار سنگین بدنسازی خارج شده‌ایم، کادر فنی تغییر کرده است و بازیکن جدیدی به تیم اضافه شده‌اند برای هماهنگی بیشتر نیاز به زمان داریم، خیلی کار داریم.

وی درباره تفاوت سبک بازی کالدرون با برانکو، گفت: هر مربی سبک خاص خودش را دارد، مطمئناً کالدرونتفکرات خودش را دارد و تاکتیک مربیان با هم فرق می‌کند.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره انتقادات به کیفیت توپ‌های لیگ، گفت: احساس می‌کنم توپ‌ها سبک است و حالت خاصی دارند شاید ما به آنها عادت نداریم اما ظاهراً سبک‌تر از حد معمول هستند.

حسینی درباره کارت زردی که از داور گرفت و اعتراض به قاضی میدان، گفت: به تصمیم داور احترام گذاشتم و قبول کردم کارت زردم درست بود.

وی درباره اینکه پیش از شروع فصل قرار بود درصدی از قراردادهای آنها پرداخت شود و آیا این اتفاق افتاده است یا نه، گفت: نه هنوز اما مسئولان باشگاه تلاش می‌کنند و امیدوارم زودتر مطالباتمان پرداخت شود. 

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه باشگاه پرسپولیس خواستار اهدای سوپرجام به آنها شده بود، گفت: امیدوارم این اتفاق بیفتد اما اگر صحبت کنم حاشیه ایجاد می‌شود. 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.