مسابقه افتتاحیه نوزدهمین دوره لیگ برتر از ساعت ۱۹:۱۰ در ورزشگاه آزادی بین دو تیم پرسپولیس و پارس جنوبی جم آغاز شد. نیمه اول مسابقه با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

داور:موعود بنیادی فر

کمک داوران: علی میرزابیگی – قهرمان نجفی

کارت زرد: سید جلال حسینی( پرسپولیس) محمود شفیعی( پارس جنوبی جم)

کارت قرمز:-

گل:-

ترکیب پرسپولیس:

بوژیدار رادوشوویچ، امید عالیشاه، شجاع خلیل زاده، سید جلال حسینی، احمد نورالهی، مهدی ترابی، مهدی شیری، وحید امیری، امیر روستایی، محمد نادری، علی علیپور

سرمربی: گابریل کالدرون

ترکیب پارس جنوبی جم:

فرناندو دخسوس، فریبرز گرامی، علی عبداله زاده، مگنو باتیستا، محمود شفیعی، رضا خالقی فر، آریا کیا، حامد پاکدل، کاخبر کاما شویلی، ایمان باصفا و مهدی ترکمان

سرمربی: فراز کمالوند

اتفاقات مهم بازی:

در این مسابقه تماشاگران مجبور بودند فقط در طبقه اول ورزشگاه حضور داشته باشند زیرا طبقه دوم به دلیل نصب نشدن گیت های الکترونیکی برای میزبانی از تماشاگران آماده نشده بود.

در 15 دقیقه اول مسابقه پرسپولیس بیشتر صاحب توپ و میدان بود و پارس جنوبی فقط یک ضربه کاشته روی دروازه پرسپولیس زد که مدافعان توپ را برگشت دادند. 

دردقیقه 16 بهترین فرصت گلزنی پرسپولیس را محمد نادری از دست داد و ارسال عالیشاه در محوطه جریمه و مقابل دروازه به این بازیکن رسید اما او با بی دقتی توپ را به بالای دروازه پارس جنوبی زد!

دقیقه 21 پارس جنوبی اولین ضربه کرنرش را زد که دروازه بان پرسپولیس توپ را با مشت دور کرد.

دقیقه ۳۰  نفوذ محمد نادری پرسپولیس را صاحب یک موقعیت گلزنی کرد اما روستایی نتوانست از این موقعیت شوتزنی به خوبی استفاده کند و در برگشت پارس جنوبی با یک ضدحمله صاحب ضربه کاشته ای پشت محوطه جریمه شد که این ضربه به تیرک افقی خورد.

عادت بد اعتراض به داور و کمک داور در نزد بازیکنان هر دوتیم بازهم دیده شد! حتی کالدرون سرمربی آرژانتینی پرسپولیس هم به برخی تصمیم های داور در نیمه اول معترض شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.