عبدالله ناصری در گفتگو با خبرآنلاین، درباره انتقادها به نحوه مدیریت محمدرضا عارف در شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان گفت: من فقط دوره اول در شورای سیاستگذاری بودم و دوره دوم و سوم کناره‌گیری کردم. دلیل اصلی‌ کناره‌گیری هم این بود که عملا هیچ نوع رفتاری که بیانگر اعمال مدیریت قاطع و در عین حال مدیریت سیاسی در شورای عالی سیاستگذاری از سوی آقای عارف باشد، ندیدم. 

وی افزود: این شیوه مدیریت نه تنها موجب کناره‌گیری من شد بلکه افرادی همچون آقای محمدرضا خاتمی هم به این دلیل از شورای کناره گیری کردند. این نقطه ضعف واقعیتی است که نمی‌شود کتمان کرد، اما البته این هم واقعیتی است که فعلا ریاست شورای عالی با آقای عارف است.

مشاور سید محمد خاتمی با تاکید بر اینکه عارف باید در رفتار مدیریتی‌اش به طور جدی تجدیدنظر کند گفت: در غیر اینصورت حاشیه‌هایی که برای لیست مجلس دهم و شورای شهر ایجاد شد، کماکان ادامه خواهد داشت. آقای عارف باید در رفتار مدیریتی خودش یک قاطعیت و صراحتی به خرج دهد، که البته همه می‌دانند این کارها در مدل کار هزینه‌بردار است.

ناصری: نیز گفت: باور خود من این است که هنوز بحث نامزد شدن و کاندیداتوری آقای عارف برای ریاست جمهوری از ذهن ایشان و مشاوران‌ حلقه اولیه‌شان پاک نشده است. 

وی اضافه کرد: اگر کسی بنا باشد از رفتار سیاسی خودش قاطعانه دفاع کند، باید در جامعه هزینه‌پردازی کند، اما چنین ویژگی را در آقای عارف نمی‌بینم، لذا معتقدم این ارزیابی بنده در مورد آقای عارف در جامعه مدنی و جامعه مخاطب اصلاح‌طلبان بسیار تعمیم یافته است. اگر بخواهم صریح‌تر سخن بگویم باید گفت که متاسفانه امروز آقای عارف، موقعیت بسیار ویژه و ممتاز سال ۹۲ که کاری تاریخی را انجام داد را ندارد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.