سرهنگ سیاوش محبی عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: روز جمعه از ساعت ۱۴ از رودهن به سمت آمل تردد تمام وسایل نقلیه ممنوع است و از ساعت ۱۶ تردد خودروها از طرف آب اسک به طرف رودهن یکطرفه خواهد شد و محدودیت‌های اعلام شده تا بامداد روز شنبه ادامه خواهد داشت.

 وی افزود: هم اکنون شاهد ترافیک سنگین و پر حجم در دو مسیر رفت و برگشت هستیم و پیش‌بینی می‌شود طی ساعات آینده بر بار ترافیکی این مسیرها افزوده شود.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با اشاره به وضعیت ترافیک محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم، خاطر نشان کرد: در این ساعات عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال و شمال به جنوب محور هراز، سنگین و پر حجم در جریان است.

محبی گفت: با توجه به پهنای مناسب محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم تردد خودروها در این مسیر  بدون مشکل و گره ترافیکی اما به کندی در جریان است.

وی افزود: تاکنون حادثه ای در مسیر جاده‌های شمال در شرق استان تهران گزارش نشده است.

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران گفت: آمار تصادفات شبانه به دلیل خستگی و خواب آلودگی بسیار بالا است به رانندگان توصیه می شود، قبل و حین سفر در فواصل زمانی مشخص استراحت کنند.

محبی با تاکید بر رعایت نکات ایمنی توسط رانندگان، خاطر نشان کرد: هموطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی با ماموران پلیس راه همکاری لازم را داشته باشند، فاصله طولی مناسب با خودروهای جلویی رعایت کرده و با پرهیز ازسرعت غیر مجاز، سبقت‌های حادثه ساز سفری ایمن داشته باشند.

شهرستان پردیس با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت در شرق پایتخت قرار دارد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.