سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه امروز چهارشنبه در جریان دیدارش با دلسی رودریگز، معاون رئیس جمهور ونزوئلا گفت، مسکو همواره از کاراکس حمایت خواهد کردو به دنبال مقابله با فشارهای اعمال شده علیه این کشور است.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، لاوروف گفت: ما همواره به اصول قوانین بین‌المللی متعهد بوده و متعهد باقی خواهیم ماند، ما همواره کنار شما خواهیم ایستاد، به حق همه مردم برای انتخاب راه دلخواهشان برای توسعه احترام خواهیم گذاشت و قاطعانه با هر گونه شیوه نامشروع و یکجانبه برای باج‌گیری و اعمال فشار مخالفت خواهیم کرد.

در عین حال دلسی رودریگز نیز که در شهر مسکو به سر می‌برد، در این دیدار مراتب قدردانی نیکولاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا از ولادیمیر پوتین، همتای روسیه‌ای وی و دولت این کشور را به سبب پشتیبانی‌هایشان از این کشور حوزه آمریکای لاتین اعلام کرد.

رودریگز به لاوروف گفت: این همواره موجب خوشحالی فراوان و یک افتخار بزرگ برای ما بوده که در کنار مردم کشور برادر ما یعنی روسیه باشیم. من به اینجا آمده‌ام تا مراتب قدردانی شخصی نیکولاس مادورو، رئیس جمهور کشور ما را از ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و همین طور خود شما و دولتتان و مردم کشورتان به خاطر همه حمایتها و کمک‌هایی که از کشور ما به عمل آوردید ابراز کنم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.