سردار سرتیپ امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در حاشیه نهمین جشنواره مالک اشتر فرماندهی کل سپاه  در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز به نمایندگی از کارکنان و پاسداران نیروی هوا فضای سپاه که به عنوان نیروی برتر سپاه معرفی شد ،در این مراسم حضور داشتم.

وی افزود:  موفقیت های  مجموعه هوافضا که ملت ایران شاهد آن هستند به دلیل اعتماد به جوانان به دست آمده است. بیش از ۷۰ درصد مدیران و فرماندهان در هوا فضای سپاه سنی بین ۳۰ تا ۴۰ سال دارند که ما به آنها اعتماد کردیم و امروز نتیجه آن را مشاهده می کنیم،   اگر از این الگو در دیگر بخش های کشور استفاده شود این جهشی که در سپاه و هوافضای سپاه  شاهد هستیم را در دیگر بخش ها نیز خواهیم داشت.

سردار حاجی زاده در ادامه تصریح کرد: در نیروی هوافضای سپاه مراحل جذب و اموزش نیروها به خوبی انجام می شود و ما میدان را برای فعالیت جوانان به وجود آورده ایم و امروز در حوزه موشکی درسطح منطقه مقام اول را داریم و جزو چند قدرت برتر در سطح جهان هستیم. در حوزه هواپیما های بدون سرنشین نیز به همین شکل است. در حوزه پدافند نیز ملت ایران آنچه  در گذشته در خصوص توانمندی ساخت رادار و موشک گفته بودیم را در سرنگونی بزرگترین و پیشرفته ترین هواپیمای جاسوسی آمریکا مشاهده کردند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه درپایان تاکید کرد: ما معتقدیم باز دارندگی و حفظ قدرت مانند حفظ تعادل در دوچرخه سواری است که اگر رکاب نزنیم از حرکت باز می مانیم و از دشمن عقب می افتیم، به همین دلیل فعالیت های بازدارنده ما و تلاش برای ارتقای توانمندی ها شبانه روز ادامه دارد و بهملت ایران قول می دهیم در این حوزه دچار هیچ مشکلی نمی شویم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.