عبدالرضا رحمانی فضلی در آیین افتتاحیه جشنواره تولیدات صداوسیما در خراسان شمالی با اشاره به مفاهیم هنر و کار هنرمندان در راستای خلق و مطلق‌سازی زیبایی اظهار کرد: این زیبایی‌ها را هنرمندان در نگاه مردم قرار می‌دهند و این کار افراد هنرمند در جامعه است.

وی نگاه مبتنی بر خیر، مصلحت و منافع مردم و جامعه را باعث هدایت و راهنمایی کشور دانست و افزود: کمک در راستای کمال افراد از این مسیر می‌گذرد و کاملاً فطری و عقلانی است تا بتوان حقیقت و کشف و دفاع از آن را در مسیر تعالی انجام داد.

وزیر کشور جامعه کنون کشور را تماماً زیبایی و مؤمن بیان کرد و ادامه داد: مردمان کشور در مراحل مختلف انقلاب تمام هستی و جان و زندگی خود را فدا کرده‌اند و در هرزمانی که نیاز بوده است از دارایی‌های خود گذشته‌اند و با عبادت به اوج بندگی خداوند رسیده‌اند.

وی این نگاه را در همه زمینه‌ها لازم توصیف و تصریح کرد: در حوزه سیاست با این نگاه باید اهمیت و مشارکت‌جویی و تنظیم روابط مناسب و اعتلای انسان‌ها را مدنظر قرار دهد و در حوزه امنیت نیز آرامش توأم با امنیت را برای در مسیر حرکت جامعه ایجاد کند.

رحمانی فضلی وظیفه این نوع نگاه به کشور را رفع دغدغه‌های اقتصادی و مشکلات معیشتی دانست و افزود: از منظر خیر و حقیقت و زیبایی، باید به دنبال ایجاد عدالت، آزادی و تأمین زندگی مردم به‌عنوان وسیله‌ای برای اعتلا و حرکت کشور باشیم.

وی ایجاد امید و همراهی با مردم را وظیفه‌ای بر دوش تمام افراد نماینده مردم دانست و افزود: باید در جامعه امید ایجاد کرد زیرا با امید می‌تواند جامعه امن و آرام زندگی کرد و نشاط درونی داشت.

وزیر کشور مردم را حامی اعتقادات و جامعه در هر شرایطی توصیف کرد و ادامه داد: امروز علی‌رغم همه فشارها، تهدیدات و توطئه‌ها می‌توانیم روی پای خود ایستادگی کنیم و در مسیر استقلال، آزادی، امنیت و توسعه پیش برویم و دشمنان ناامیدتر از گذشته ببینیم.

وی مردم را دارای فهم نسبت به حقیقت و مصلحت‌های جامعه عنوان کرد و گفت: در تحقق آرمان‌ها مقاوم هستند و امید است همه گام‌های ببند را برای تحقق آرمان‌های انقلاب برداریم.

رحمانی فضلی در انتها جشنواره تولیدات صداوسیما را بسیار متفاوت‌تر از گذشته عنوان کرد و افزود: اثرات کارهای فرهنگی و هنری نباید در پیشرفت، توسعه، مقاومت و تعالی جامعه نادیده گرفته شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.