سرهنگ چنگیز ایدون، درباره علت وقوع این تیراندازی اظهار کرد: ساعت هفت شب گذشته ماموران گشت کلانتری حین گشت زنی‌های خود به مردی برخورد کردند که با نشان دادن پراید خود مدعی شد ضبط خودرویش توسط سه سارق مورد سرقت قرار گرفته است. وی همچنین به کارآگاهان گفت زمانی که از پنجره بیرون را نگاه کرده متوجه حضور سارقان در محل شده اما زمانی که به دنبال آن‌ها آمده متهمان سوار یک خودرو پراید مشکی شده و از محل متواری شده‌اند.

وی با بیان اینکه ماموران موضوع را به واحدهای گشتی دیگر اعلام کردند گفت: واحدهای گشتی دیگر سریعا به سمت متهمان که با خودروی خود به سمت افسریه متواری بودند رفتند؛ متهمان که متوجه حضور ماموران شدند سرعت حرکت خود را افزایش دادند بنابراین ماموران در پی همین موضوع و برای دستگیری سارقان با رعایت قانون به کارگیری از سلاح اقدام به شلیک چند تیر هوایی کردند که خودرو متهمان در افسریه، اتوبان بسیج متوقف شد.

رئیس کلانتری خزانه از دستگیری هر سه متهم خبر داد و گفت: با انتقال خودروی متهمان به کلانتری از متهمان حدود پنج گرم شیشه به همراه دو دستگاه ضبط سرقتی کشف و ضبط شد.

به گفته وی هر سه متهم به سرقت ارتکابی اعتراف کرده و مدعی شدند که به دلیل اعتیاد به موادمخدرمرتکب سرقت شده‌اند؛ این افراد پس از طرح شکایت از سوی شاکی، هر سه نفر با تشکیل پرونده‌ای به مقام قضائی معرفی شدند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.