سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: هم اکنون آمد وشد خودرو‌ها در جاده هراز، چالوس، کیاسر و سوادکوه ومحدوده درون شهری پرحجم و روان است.

او با بیان اینکه محور کرج – چالوس به دلیل حجم بالای خودرو‌ها با ترافیک سنگین همراه بود، افزود: آمدوشدخودرو‌ها در این مسیر از ساعت ۱۳ امروز برای روان سازی ترافیک ممنوع شد.

سرهنگ علیرضا قدمی با بیان اینکه هم اکنون آمدوشد خودروها در برخی مسیرهای  جاده چالوس پرحجم  است ، گفت: جاده چالوس از ساعت ۱۸ امروز به منظور روان سازی ترافیک یکطرفه شد و این محدودیت تا ساعت ۲ بامداد فردا ادامه دارد.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، ورود کامیون به جاده هراز از ساعت ۶ صبح امروز ممنوع شد و این ممنوعیت تا ساعت ۲۴ امشب ادامه دارد.

او گفت: هم اکنون از لحاظ شرایط آب و هوایی آسمان استان نیمه ابری و سطح جاده‌ها خشک است.

او از رانندگانی که قصد تردد در جاده‌های استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.