نامزدها اعلام شده‌اند و برای رای دادن به گزینه مورد نظر خود به منظور انتخاب سه نامزد پایانی، کمتر از ۲ هفته زمان دارید.

گزارش آماری فیفا حاوی اطلاعات جالبی زیر است:

۵۴ نمایانگر تعداد گل‌هایی است که «لیونل مسی» در جریان ۵۸ بازی و در فاصله زمانی ۱۶ جولای ۲۰۱۸ تا ۱۹ جولای ۲۰۱۹ چه در عرصه ملی و چه در سطح باشگاهی به ثمر رسانده  و از این حیث صدرنشین نامزدهای بهترین بازیکن سال فیفا در بخش مردان است؛ این در حالی است که «کیلین امباپه» با ۴۴ گل در ۵۴ بازی، «محمد صلاح» با ۳۳ گل در ۶۰ بازی، «کریستیانو رونالدو» با ۳۱ گل در ۴۷ بازی و «سادیو مانه» با ۳۰ گل در ۶۱ دیدار، پشت سر «کَنه اتمی» جای دارند.

۴۲ سال و ۶ ماه و نیم عددی است که «فیل نویل» را به جوانترین نامزد حاضر در بخش سرمربی‌ها بدل می‌کند.

«جمال بلماضی» و «مارسلو گایاردو» با ۴۳ سال سن، نزدیک ترین تعقیب کننده وی از این حیث بوده و «فرناندو سانتوس» با ۶۴ سال، مسن‌ترین سرمربی در میان نامزدها است.

۳۸ تعداد گل‌هایی است که نامزدهای بهترین بازیکن زن سال فیفا در جریان تازه‌ترین جام جهانی زنان در فرانسه به ثمر رساندند.

الکس مورگان، مگان راپینو و الن وایت هر کدام با ۶ گل پیشتاز هستند.

۱۴ سال و ۶ ماه تفاوت فاحش سن و سال «متیس دی لیخت» ۱۹ ساله و «کریستیانو رونالدو» ۳۴ ساله است؛ دفاع وسط تیم ملی هلند زمانی که مرد پرتغالی در سال ۲۰۰۶ جایزه بهترین بازیکن سال فیفا را بُرد، تنها هفت سال داشت!

۶ نامزد بخش بهترین سرمربی سال در دوران بازی مدافع بودند؛ «یورگن کلوپ»، «مائوریتسیو پوچتینو» و «اریک تن هاخ» هر سه دفاع وسط بودند؛ «فرناندو سانتوس» دفاع آخر و «دیدیه دشان»، «پپ گواریولا» و «تیته» هر سه در پست هافبک بازی می‌کردند.

۴ نفر از ۲۲ نامزدهای بهترین بازیکن بخش زنان و مردان چپ پا هستند؛ «رز لاوله»، «لیونل مسی»، «الکس مورگان» و «محمد صلاح».

۴ نامزد بهترین سرمربی بخش مردان در جام جهانی بازی کرده اند؛ گواریدولا، دشان، گایاردو و پوچتینو.

این در حالی است که هیچکدام از نامزدهای بهترین سرمربی بخش زنان در جام جهانی زنان بازی نکرده‌اند.

۳ نامزد بهترین بازیکن بخش مردان هلندی هستند؛ متیس دی لیخت، فرانک دی یونگ و ویرجیل فن دایک؛ سایر ملیت ها بیشتر از یک نامزد ندارند.

۳ نامزد بهترین بازیکن بخش زنان در سه سال اخیر هم نامزد بوده اند؛ لوسی برنز، سم کر و وندی رنار.

۳ نامزد بهترین مربی بخش مردان آرژانتینی هستند و از این حیث بیشترین نماینده را دارند؛ گایاردو، گارکا، و پوچتینو.

۲ کشور فرانسه و هلند در هر چهار بخش نامزد دارند؛ فرانسوی ها به داشتن امباپه، سه نامزد بخش زنان، دیدیه دشان و رینولد پدروس به خود می بالند؛ این در حالی است که هلندی ها در بخش بهترین بازیکن بخش مردان سه نامزد، ویویان میدیما را در بخش زنان، تن هاخ را در بخش بهترین سرمربی دارند.

۱.۸۷ نمایشگر اندازه قامت «وندی رنار» نامزد بخش بهترین بازیکن بخش زنان است؛ عددی که وی را از هفت نامزد بخش مردان یعنی دی یونگ، هازارد، مانه، امباپه، مسی، رونالدو و صلاح بلندتر جلوه می دهد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.