حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی، ظهر امروز در کنگره در انتظار خورشید که از سوی هیئت منتظران امام زمان(عج) در مجتمع فرهنگی یاوران مهدی(عج) برگزار شد عنوان کرد:گسترش تهاجم فرهنگی در جامعه از اهداف مهم و اصلی دشمنان است و دشمن قصد نابودی عقاید را دارد.

امام جمعه موقت تهران افزود:فعالیت‌های فرهنگی می تواند تا بخش زیادی مانع از تحقق اهداف دشمن شود،در این باره هیئت‌های مذهبی نقش مهمی در اجرای برنامه‌های فرهنگی دارند.

وی اظهار کرد: هیئت‌های مذهبی،نگهبانان خون شهداء هستند،شهیدانی که ثابت کردند با جهاد و شهادت از منتظران واقعی بودند و امروز الگوی مهمی برای نسل جوان به شمار می روند.

حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی بیان کرد:جوانانی که در این هیئت های مذهبی تربیت می شوند باید در جهت ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر تلاش کنند.

وی با اشاره به اهمیت رسالت منتظران گفت:مسجد مقدس جمکران، میعادگاه منتظران ولی عصر(عج) است و حتی اقامه نماز در جوار مسجد جمکران،اجر و پاداش نماز در جوار کعبه را دارد.

امام جمعه موقت تهران ولایت مداری را یکی از ویژگی‌های مهم در مقابله با هجمه‌های دشمن دانست و افزود: ولی فقیه،فرمانده در دوران غیبت است و اطاعت از ولی فقیه، اطاعت از امام زمان(عج) است.

وی اظهار کرد:انقلاب اسلامی،خاموشی ندارد زیرا انقلابی عاشورایی است و به نهضت ولی عصر(عج) متصل خواهد شد،باید قدر چنین انقلابی را بدانیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی بیان کرد:اوضاع جهان به نفع ماست زیرا در جهان استکبار و ستمگری پابرجا نخواهد بود.

وی با اشاره به سرنگونی پهپاد آمریکایی نیز گفت:طبق گفته یکی از تحلیل گران، این رویداد تنها سقوط یک پهپاد نبود بلکه به منزله سقوط یک تمدن است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.