حجت الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی عصر دوشنبه در آیین ویژه سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی (ره) در مصلی امام علی (ع) کرمان افزود: امت مسلمان ایران ۴۰ سال است که برق شمشیرهای یزیدیان و معاویه صفتان استکباری را دیده اند و با بصیرت و استقامت فکری و روحیه جهادی در همه صحنه ها زنده مانده اند.

به نوشته ایرنا، حجت الاسلام حاجی صادقی با اشاره به اینکه زنده ماندن ما در پرتو زنده بودن انقلاب و حیات طیبه است که به هم پیوند خورده است گفت: در فرهنگ دینی ما انسان بدون دین، شریعت و معارف اسلامی مُرده است و حیات طیبه با دینی به دست می آید که حاکمیت را در صحنه زندگی انسان در دست خدا ببیند و ولایت الله بر انسان حکومت کند.

وی در ادامه با اشاره به چرایی اینکه چه شد انقلاب اسلامی ایران و نظام ولایی امام برای اولین بار با فراز و نشیب های زیادی که در طول ۴۰ سال داشته متوقف نشده است، افزود: یکی از دلایل آن این است که بعد از امام (ره) کسی سکانداری این امت را به دست گرفت که از جنس امام بود و اهدافش نیز اهداف امام و تربیت شده مکتب امام نیز بوده است...

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: انقلاب به واسطه یک رهبر هدایتگر، بصیر، شجاع و قاطع ۳۰ سال است که انواع نقشه ها را که به وسیله دشمن طراحی شده است را خط بطلان کشده است.

وی افزود: ما از مسئولان می خواهیم به تدابیر رهبری و هدایت های رهبری توجه و عمل کنند چرا که هر کجا به تدابیر و هدایت های ایشان عمل شد دشمن عقب رفت و هر کجا عمل نکردیم آسیب دیدیم بنابراین همه باید ولایتمدارانه در اندیشه و عمل پیش برویم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در ادامه گفت: دشمن در صدد است که رهبری سوم از جنس رهبری اول و دوم نباشد و اما نمی دانند که انقلاب ما صاحب دارد و رهبری سوم مولای رهبر اول و دوم ماست که با آمدنش این انقلاب را تحویل و جهان را پر از عدل و داد می کند.

وی عامل دوم چهل سالگی انقلاب را امت ولایتمدار آن عنوان کرد و گفت: امام (ره) با امت و نیروهای جان برکف بود که توانست انقلاب اسلامی را به وجود آورد.

حجت الاسلام حاجی صادقی اضافه کرد: دشمنان اسلام فهمیده اند که آنچه اسلام را حفظ کرده امتی ولایتمدار است و مادامی که این امت با ولایت اتصال و پیوند دارد انقلاب شکسته نخواهد شد بنابراین زهی خیال باطل برای دشمنان که به دنبال خدشه به این پیوند هستند.

وی همچنین در صراط مستقیم ماندن را از حضور در صراط مستقیم دشوارتر دانست و گفت: کسانی به سعادت می رسند که علاوه بر حضور پیدا کردن در صراط مستقیم در آن صراط بمانند و استقامت در اندیشه و عمل داشته باشند.

حجت الاسلام حاجی صادقی افزود: امت اسلامی جامعه ای زنده و مومن است که انقلاب و امام آن را برای ما به ارمغان آوردند و موظف هستیم که این حیات را حفظ کرده و نگذاریم جامعه دچار فرسودگی شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه بیان داشت: امت ما دارای حیات طیبه ای است که این حیات را از امام عزیز دارد که هر چه بگذرد مردم ما وفادارتر خواهند بود و بیعت شان شعار نیست که استقامت فکری را کنار گذاشته و در جبهه مقابل وارد شوند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.