سردار علیرضا مظاهری اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه افرادی در زمینه حمل و نگهداری مواد مخدر صنعتی و انتقال آن از استان خراسان رضوی به این استان فعالیت دارند، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

مظاهری با اشاره به اینکه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی به همراه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی اقدام به ایجاد ایست و بازرسی در محور ورودی شهرستان چناران کردند، افزود: در حین کنترل خودروی های عبوری خودروی ۴۰۵ حامل مواد مخدر صنعتی مورد شناسایی قرار گرفت که متهمان نیز به محض مشاهده ماموران از محل متواری شدند.

وی با بیان اینکه در نهایت ماموران برای متوقف کردن این خودرو با رعایت قانون بکار گیری سلاح اقدام به شلیک گلوله کردند، گفت: متهمان وقتی عرصه را بر خود تنگ دیدند خود را تسلیم قانون کردند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با بیان اینکه در بازرسی از خودروی متهمان مقدار یک کیلو و ۲۰۰ گرم کریستال که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف و ضبط شد، تصریح کرد: در این رابطه دو متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.