در جریان بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد رد طرح یک فوریتی راه اندازی و استفاده از پیام رسان های مالی و انعقاد پیمان های پولی دو و چندجانبه در تجارت خارجی نمایندگان در مخالفت یا موافقت با این موضوع صحبت کردند. ابتدا هادی قوامی در مخالفت با این موضوع صحبت کرد پس از آن  میکروفن حسن نوروزی نماینده رباط کریم روشن شد تا در موافقت صحبت کند. دقایقی از صحبت‌های نوروزی نگذشته بود که تعدادی از نمایندگان اعتراض کردند که نوروزی در مخالفت ثبت‌نام کرده است و در جهت موافقت صحبت کرد.

سر و صدای نمایندگان آنقدر بالا گرفت که نوروزی لب به گلایه گشود و با بیان اینکه مگر ما چندتا هیات رئیسه داریم گفت آقای قوامی که قبل از او بوده است اشتباه صحبت کرده یعنی در موافقت ثبت نام کرده بود اما مخالف صحبت کرد و من چون آقای قوامی مخالف صجبت کرد موافق صحبت کردم.

کنایه به دولت احمدی‌نژاد

محمد حسین فرهنگی نماینده مردم تبریز هم  درموافقت با رد طرح یک فوریتی راه اندازی و استفاده از پیام رسان های مالی و انعقاد پیمان های پولی دو و چندجانبه در تجارت خارجی صحبت کرد. او خطاب به نمایندگان گفت: آیا شما می‌دانید در دولت مصوب شده است مجوز در این رابطه با وزارت صنعت و معدن باشد؟

فرهنگی با کنایه به دولت قبل و موضوع موسسات مالی و اعتباری گفت: همکاران یادتان هست زمانی  وزرات رفاه و تامین اجتماعی می‌توانست مجوز به موسسات مالی و اعتباری بدهد و در پایان کار چه مشکلاتی ایجاد شد؟

در نهایت نمایندگان با نظر کمیسیون مخالفت کردند و  رد طرح یک فوریتی «راه‌ اندازی و استفاده از پیام‌ رسان‌های مالی و انعقاد پیمان‌های پولی دو و چندجانبه در تجارت خارجی »تصویب نشد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.