هفته گذشته در خبرها شنیدیم که فردی به اسم شهرام فرجی به‌عنوان یکی از متهمین پرونده ۱۴ متهم ارزی برای اتهاماتی از قبیل ارتشا، جعل اسناد، سوداگری در بازار ارز و اقدام به اختلاس در شعبه اول دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران در نظام اقتصادی، به قضاوتِ قاضی موحد محاکمه شد و از قضای روزگار، نام و شهرت این فرد با نام و شهرت بنیان‌گذار دست‌های مهربان مشابه است.

بنابراین و با توجه به احساس دِین این بنیاد به دکتر شهرام فرجی (بایقراکوه) و به پاس تمام زحمات و فعالیت‌های خیرخواهانه این رادمرد، اعلام می‌دارد دکتر شهرام فرجی بایقرا کوه (خَیِر) و شهرام فرجی (متهم به فساد اقتصادی) یک نفر نیستند و حتی نسبت فامیلی هم ندارند. ضمن آنکه دکتر شهرام فرجی (بایقراکوه) هم‌اکنون در حال انجام فعالیت‌های خود بوده و شهرام فرجی(متهم به فساد اقتصادی) در بازداشت به سر می‌برد.

لذا از مردم نیک‌اندیش کشور تقاضا می‌شود در صورت مواجهه با خبر دستگیری و محاکمه شخص خاطی، این نکته را مد نظر داشته باشند که جایگاه و زادگاه و هویت این دو شهرام فرجی متفاوت است تا خدای‌ناکرده کسی به قضاوت اشتباه دچار نشود.

به امید روزی که تک‌تک انسان‌های این کرۀ خاکی، نور انسانیت را در درون خود یافته و چراغ راه خود کنند و همچون دکتر شهرام فرجی (بایقراکوه) سرتاسر زندگی خود را به عشق و امید و صلح مزین سازند. به امید فردایی بدون فقر و جهل.

با سپاس و احترام

دکتر زهرا یوسفی

مدیرعامل بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان

 

گزیده‌ای از اقدامات خیرخواهانه‌ دکتر شهرام فرجی بایقراکوه:

– افتتاح و راه‌اندازی بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان در سال ۱۳۸۶ به شماره ثبت ۳۶۲۵/۱۳۰۲٫

– تحت حمایت قرار دادن بیش از ۱۵ هزار نیازمند با ارائه خدمات معیشتی، درمانی، رفاهی، آموزشی، توانمندسازی و ایجاد اشتغال.

– ساخت بزرگ‌ترین مرکز آموزشی اوتیسم در اصفهان

– ساخت بزرگ‌ترین هنرستان برای دانش‌آموزان آذربایجان شرقی

– احداث مدرسه معلولان در تبریز

– ساخت مدرسه دخترانه در آذربایجان شرقی

– ساخت مدرسه در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

– راه‌اندازی شش مرکز درمانی برای نیازمندان در سراسر کشور

– ساخت مدرسه هوشمند روستای محمود‌آباد فارس

– خدمات‌رسانی به نیازمندان ایران در ۱۴ استان کشور

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.