سرهنگ رسول زاده فرساد غروب دوشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: چهار تبعه یکی از کشورهای همسایه در واکنش به تذکر یکی از مأموران حفاظت پارک جنگلی سراوان رشت و یکی از مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری مستقر در این پارک در خصوص رعایت نظم عمومی ، درگیر شدند.

وی ادامه داد: این چهار تبعه خارجی که ۱۷ تا ۲۰ ساله هستند، با ایجاد سر و صدا و آسیب رساندن به درختان پارک، نظم عمومی را برهم زده بودند.
سرهنگ رسول زاده با بیان اینکه این افراد مسافر یک اتوبوس گردشگری بودند، گفت: یکی از مسافران اتوبوس نیز برای حمایت از دو مأمور حفاظت پارک جنگلی سراوان، با تبعه های خارجی درگیر شد ولی در نهایت مأموران انتظامی با حضور به موقع، طرف‌های درگیر را به پاسگاه انتقال دادند.

به گفته معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان، با هماهنگی و دستور قاضی کشیک، هفت نفر دخیل درگیری با هم سازش کرده و آزاد شدند.

پارک جنگلی سراوان رشت ، از پارک های جنگلی گیلان است و دریاچه ای نیز دارد که به جاذبه های طبیعی آن افزوده و در حدود ۱۷ کیلومتری جاده رشت به سمت قزوین واقع شده و مجموعه های بی نظیری از گونه های متنوع و نادر گیاهی را در خود جای داده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.