سرهنگ رضا حیدری رئیس کلانتری ۱۱۰ شهدا گفت: ساعت ۲۱ جمعه هفته گذشته بیست هشتم تیرماه امسال، خانم مسنی به کلانتری تماس و اظهار داشت: راننده و مسافر یک دستگاه خودروی سواری پراید قصد زورگیری از وی را داشتند که با توجه به حساسیت موضوع ماموران عملیات کلانتری سریعا به محل اعلامی اعزام شدند.

او افزود: خانم سالخورده مدعی بود در خیابان سوار بر خودروی مسافرکشی شده است که پس از طی مسافتی کوتاه، مردی نیز به عنوان مسافر سوار بر خودروی سواری شده است. در حوالی میدان شکوفه مسافر، سلاح سردی را زیر گردنش قرار می‌دهد و می‌گوید باید کیف ات را تحویل دهی. او که به شدت ترسیده بود، شروع به جیغ زدن می‌کند. راننده، خودرو را متوقف و وی را به بیرون انداخته و از محل می‌گریزند.

سرهنگ حیدری گفت: با توجه به اینکه پیرزن موفق شده بود، پلاک خودرو را هنگام فرار متهمان حفظ کند، این شماره پلاک در اختیار تمامی واحدهای گشتی قرار گرفت و پس از ساعتی ماموران موفق شدند خودروی سواری پراید را متوقف و راننده آن را دستگیر و به کلانتری دلالت داده شدند.

کلانتر محله شهدا گفت: زن سالخورده در همان بدو ورود متهم به کلانتری وی را مورد شناسایی قرار می‌دهد و متهم نیز درحالی که چاره‌ای جز اعتراف نداشت، به جرم ارتکابی اعتراف و انگیزه خود را رسیدن به مال هنگفت از طریق کیف پول پیرزن معرفی می‌کند.

سرهنگ حیدری در انتها اعلام کرد: دستگیری متهم دیگر پرونده در دستور کار پلیس قرار دارد و متهم ۳۵ ساله دستگیر شده با تشکیل پرونده‌ای به مقام محترم قضائی معرفی شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.