بار‌ها مشاهده شده که بازیگران خانم یا سلبریتی‎های مشهور کشور در فضای مجازی فیلم‌ها و تصاویر شخصی خود را بدون رعایت شئونات اسلامی به اشتراک می‌گذارند.

این موضوع شاید به ظاهر مشکلی را در پی نداشته باشد، اما نکته‌ حائز اهمیت این است که افراد بسیاری از این چهره‌های شاخص پیروی کرده و از پوشش و رفتار این سلبریتی‌ها در جامعه الگوبرداری می‌کنند.

وقتی فرد سلبریتی در فضای مجازی تصاویر و فیلم‌های با پوشش نامناسب خود را به اشتراک می‌گذارد، این عمل او موجب ترویج بدحجابی در جامعه می‌شود.

در این باره سرهنگ تورج کاظمی رئیس پلیس فتا تهران بزرگ اظهار کرد: اشتراک گذاشتن تصاویر شخصی با پوشش نامناسب در فضای مجازی توسط سلبریتی‌ها در هر صورت بی حجابی محسوب می‌شود.

سرهنگ کاظمی تصریح کرد: در صورتی که شهروندان چنین مواردی را به پلیس فتا گزارش دهند و یا ماموران ما در رصد‌های خود به چنین موضوعاتی برخورد کنند، مراتب را به مراجع قضایی اعلام خواهیم کرد و در صورت مغایرت آن با قوانین جاری کشور، با انتشار دهندگان تصاویر نامناسب طبق قانون برخورد خواهد شد.

رئیس پلیس فتا پایتخت در پاسخ به اینکه آیا انتشار تصاویر شخصی با پوشش نامناسب (بدحجاب و بی حجاب) در فضای مجازی جرم است یا خیر؟ گفت: تشخیص جرم یا غیرجرم بودن این اقدام بر عهده مرجع قضایی است، لذا پلیس بر اساس وظیفه خود مستندات را به مقام قضایی ارائه می‌کند و سپس بر اساس آن در صورت تلقی شدن جرم با مجرمان برخورد خواهد شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.