ابراهیم خدابنده بعد از ظهر امروز در دوره آموزشی و تشکیلاتی حیات طیبه ویژه فعالان دانشجویی دانشگاه‌های آزاد کشور در دانشگاه آزاد در همدان درباره سازمان منافقین و شیوه جدا شدن از آن در پاسخ به دانشجویان اظهار کرد: در سال ۱۳۸۲ در مرز بوکمال در سوریه دستگیر و به ایران بازگردانده شدم.

وی  افزود: در زمان دستگیری گمان می‌کردم که با شکنجه‌های سخت مواجه شوم بنابراین به بازجو گفتم که با پوست و خونم از سازمان دفاع خواهم کرد و حسرت اطلاعات را بر دل نظام خواهم گذاشت.

عضو سابق و ارشد سازمان منافقین افزود: بازجو در ابتدا پرسید،شام خوردی؟ و من نیز پاسخ دادم در هواپیما چگونه شام بخوریم که او رفت  و شامی آماده کرد که آن را در آبدارخانه خوردیم  و تا اذان صبح به صحبت پرداختیم.

وی در ادامه با بیان اینکه من بند ۲۰۹ بودم، و می‌توانم بگویم که جایی نیست که دنیا آن را تصور می‌کند تصریح کرد: وقتی بازجویی می‌شدم، متوجه شدم که اطلاعات نظام از منافقین به اندازه کافی است به طوری و همه مسائل سازمان را می‌دانستند.

خدابنده با بیا اینکه نظام کاملاً بر منافقین مسلط است ادامه:  از منافقین حدود ۷۰۰ نفر از عفو استفاده کرده و به کشور باز گشتند که در یک انجمن به نام نجات بودند.

وی درباره رابطه امریکا و سازمان منافقین در پاسخ به دانشجویان تصریح کرد: برادر من مترجم مسعود رجوی بود و  کتاب‌هایی را که امریکایی‌ها برای او می‌فرستادن را می‌خواند و ترجمه می‌کرد.

عضو سابق و ارشد سازمان منافقین با بیان اینکه رجوی آنچه از این کتاب‌ها می‌آموخت را مستقیماً اجرا می‌کرد ادامه داد:  به طوری که برادرم در اولین فرصت از سازمان جدا شد.

وی درباره تأثیر این کتاب‌ها خاطرنشان کرد:  من هم که چندین سال ایران نبودیم، متوجه بودم که مسعود رجوی ذهن من را کنترل می‌کند به طوری که  رجوی، بنی صدر را با ترس از شهید بهشتی به سمت خود جذب کرد.

خدابنده درباره تأمین منابع مالی سازمان منافقین  افزود: در انگلستان یک سازمان برای کمک به یتیمان ایران ایجاد شد که هیچ فردی نمی‌دانست برای منافقین است.

خدابنده تصریح کرد:  عربستان هم به اندازه کافی طلا به رجوی داد که با هواپیما امکان حمل آن نبود و و مدت‌ها با فروش آن در بازارهای مختلف هزینه‌های سازمان را تأمین می‌کردیم. 

وی در ادامه  با بیان اینکه فرار از اشرف کار چندان سختی نبود، اما بندهای ذهنی اجازه فرار را نمی‌داد ادامه داد: فرقه‌هایی چون منافقین همواره به دنبال جذب افراد هستند مخصوصاً جوانان نخبه‌ای که احساس می‌کنند امکان تصدی پست را دارند و از هر فرصتی برای این کار استفاده می‌کنند.

عضو سابق و ارشد سازمان منافقین با اشاره به اینکه سازمان افراد کم تجربه را  به کار می‌گرفت و خود را به عنوان مسلمان و انقلابی نشان می‌داد گفت:  سازمان با سرکوب روانی کار را پیش می‌برد، کسی را متقاعد نمی‌کنند و به افراد القا می‌کنند که آنها به درد نمی‌خورد و تنها رهبر آدم است.

وی  خاطرنشان کرد:  سازمان منافقین غرب را مخاطب خود می‌دانند و سعی می‌کنند تا دل اسرائیل را به دست آورند.

خدابنده در ادامه با بیان اینکه جمهوری اسلام بالغ شده است چون بلایی نبوده که به سر جمهوری اسلامی نیاورده باشند خاطرنشان کرد: مستقل‌ترین کشور دنیا جمهوری اسلامی است و به همین دلیل است که امریکا با آن رویارویی می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه غرب منافعش در این است که کشورها وابسته به امریکا باشند اظهار کرد: امریکا در موضعی است که ۱۰۰ سال زور گفته و مایل است که  همچنان زور بگوید  اما در ۲۲ بهمن ۵۷ اتفاقی افتاد  که چرت آن را بر هم زده بنابراین  می‌خواهد هرچه زودتر جمهوری اسلامی را تعیین تکلیف کند.

عضو سابق و ارشد سازمان منافقین با بیان اینکه هیچ وقت اروپا و امریکا در تضاد نبودند ادامه داد: تضادی که امروز پیش آمده  به خاطر ایستادگی ایران است به طوری که رسانه‌های دموکرات امریکایی بسیاری از توطئه‌های  منافقین را رو کردند.

وی با بیان اینکه برای اولین بار پرچم افتاده دست شیعه تا امریکا را عقب بگذارد افزود:  ترامپ از موضع ضعف صحبت می‌کند و مقهور ایستادگی ایران شده است.

خدابنده تصریح کرد: غرب از موشک ها نمی‌ترسد بلکه از نیروی قدس می ترسد که از نیروهای غیر ایرانی هم برخوردار است و همه جا حضور دارد.

وی با بیان اینکه اطلاعات  کودتا در ترکیه علیه اردوغان را ایران  ارائه داد و از کودتای امریکایی جلوگیری شد خاطرنشان کرد:  همچنین امریکا به بشار وعده داد و گفت که ایران را رها کند اما او به وصیت پدرش عمل کرد و الان پایدار است.

عضو سابق و ارشد سازمان منافقین با بیان اینکه امروز اسرائیل لبنان را به طور کامل کنار گذاشته است گفت: ایران تنها موشک نیست، بلکه ایدئولوژی است که در پیش می‌رود و علم استقلال را بلند کرده است.

وی همچنین در باره رجوی اظهار کرد: رجوی یکبار گفته بود که یکی از افرادم من را می‌کشد و مشخص نیست امروز کجای عربستان پنهانش کردند.

خدابنده افزود: امروز وضعیتی که منافقین پیدا کردند و مسعود رجوی باید زنده باشد و تحقیر شود.

وی خاطرنشان کرد: عقاید متفاوت در جمهوری اسلامی پذیرفته می‌شود و می‌بینید که رهبری نظرات دیگران را می‌پذیرند.

عضو سابق و ارشد سازماتن منافقین گفت: جمهوری اسلامی نه عیوب دموکراسی را دارد و نه عیوت دیکاتوری  و به همین دلیل است که می‌تواند در مقابل امریکا بیایستد.

وی در پاسخ به دانشجویان درباره اظهار نظر برخی از زنان جدا شده از سازمان نیز اظهار کرد: یک اصل در سازمان وجود دارد که اجازه فرار به زنان داده نشود، حتی رجوی می‌گفت برای جلوگیری از فرار زنان ۱۰۰ نفر هم کشته شوند ارزش دارد.

خدابنده با بیان اینکه رجوی اعلام کرد که همه زنان در عقد او هستند افزود:  ما فکر می‌کردیم که یک ایدئولوژی است، اما واقعی بود و برخی از زنان در اینباره سخن گفتند به طوری سازمان هم آن را تکذیب نکرده است.

وی خاطرنشان کرد: رابطه منافقین با جمهوری اسلامی همچون مگسی است که انسان را اذیت‌هایی می‌کند اما کاری از پیش نمی‌برد.

عضو سابق و ارشد سازمان منافقین گفت: مردم آلبانی از ایستادگی ایران در مقابل امریکا، خوشحال می‌شوند و حتی این خوشحالی در  مردم انگلیس نیز مشاهده می‌شود، اما دولت‌هایشان وابسته است.

وی با تأکید بر اینکه زمان شاه ایران عبارت بود از تهران بالاتر از خیابان انقلاب اظهار کرد: شاه مجبور می‌شد که اسقاطی‌های امریکا و انگلیس را بخرد و اما امروز ایران خودش تولید می‌کند و مجبور نیست بخرد.

خدابنده با بیان اینکه ما  چون در آب استقلال شنا می‌کنیم متوجه نیستیم که چه نعمتی داریم افزود: امروز در ایران زنان آزادتر از دوران شاه هستند و  اختیارات و امنیت بیشتری دارند و دشمنان می‌خواهند که امنیت ما را از بین ببرند تا ایران نیز  سوریه و یمن شود.

وی با تأکید بر اینکه سرمایه اصلی ایران اسلامی جوانان هستند تصریح کرد:  امروز در دنیا مسائل جهنی در حال تغییر است و پرچم آن به دست نیرویی است که تا کنون در عرصه نبوده است بنابراین  این ارزش‌ها را باید با دل و جان حفظ کرد چرا که داشتن آنان باعث می‌شود که امریکا نتواند کاری از پیش ببرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.