بنا به یک گزارش جدید، نمایش اتومبیل «رولز رویس» از نوع Silver Cloud II در خانه حراجی «جیرنسی» برگزار خواهد شد، با توجه به اینکه قیمت هر اتومبیل رولز رویس از همین مدل تا ۷۰۰ هزار دلار در حراجی به فروش می‌رسد، اما قیمت اتومبیل الیزابت تیلور به هفت میلیون دلار می‌رسد.

بنا به گزارش روزنامه «دیلی میل انگلستان»، طراحی این اتومبیل به طور اختصاصی برای الیزابت تیلور در سال ۱۹۶۰ میلادی انجام شده، و الیزابت تیلور رنگ سبز را برای رولز رویس خود انتخاب کرد تا با رنگ لباس ازدواجش با خواننده «ادی فیشر» هماهنگی داشته باشد.

الیزابت تیلور به خاطر رنگ اتومبیلش اسم «Green Goddess» را روی آن گذاشت و تقریباً ۲۰ سال آن را نگهداری کرد و سرانجام پس از ۲۰ سال آن را به یکی از طرفدارانش در ایالت کالیفرنیا در دهه هفتاد قرن پیش فروخت.

رئیس خانه حراجی آقای «آرلان ایتینگر» می‌گوید: دلیل ارزش و قیمت این مدل رولز رویس به مالکیّت الیزابت تیلور بازمی گردد و آن را متمایز نموده و قیمتش را چند برابر می‌نماید. الیزابت تیلور برخلاف سلبریتی‌های دیگر که در مدت کوتاهی اتومبیل هایشان را می‌فروختند، به رولز رویس خود تعلّق خاطر داشت و برای مدت زمان طولانی آن را نگه داشت.

قرار است این اتومبیل در حراجی دوم آگوست به نمایش گذاشته شود و در خانه حراجی جرینسی در هتل «پییر» نیویورک درست همان جایی است که الیزابت و فیشر اتومبیل رولز رویس را دریافت کردند، به فروش برسد.

254301_507

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.