در چارت پرمخاطب‌ترین بازیگران در شبکه‌های اجتماعی، دواین جانسون برای پنجاهمین بار بر صدر نشست.

دواین جانسون

دواین جانسون

به گزارش هالیوود ریپورتر، با انتشار نمودار جایگاه بازیگران در شبکه‌های اجتماعی، دواین جانسون بار دیگر بر صدر نشست. او با این صدرنشینی بر حاکمیت دو هفته‌ای «پریانکا چوپرا» در صدر خاتمه داد.

پریانکا چوپرا

برمبنای این نمودار پرمخاطب‌ترین بازیگران با توجه به جایگاهشان در فیس‌بوک، اینستاگرام، توییتر و یوتیوب تعیین می‌شوند.


در جدیدترین نمودار منتشرشده که به روز یکم جولای ختم می‌شود، جانسون موفق شده تا دوباره جایگاه نخست را از آن خودش کند. او چند هفته‌ای بود که از میان ۱۰ نفر برتر خارج شده بود ولی این هفته برای پنجاهمین بار این جایگاه را به دست آورده است.


این موفقیت از آنجا کسب شد که تریلرهای دو فیلم متفاوت او شامل «سریع و خشمگین ارایه می‌کند: هابز و شاو» و «جومانجی: سطح بعدی» پخش شدند.


این موفقیت موجب شد تا چوپرا به رده دوم اکتفا کند. این بازیگر هندی و همسرش نیک جوناس با کپشن «در هواست» موفق شدند ۲.۷ میلیون فالوئر به دست بیاورند.

چوپرا

از مکان سوم به بعد به ترتیب آلیسا میلانو، کوین هارت، ریکی جرویس، جنیفر لوپز، مارک همیل، جادا پینکت اسمیت، کریس اوانز و جورج تاکی جای دارند.


میان کمدین‌ها کوین هارت بازهم در جایگاه نخست ایستاد و این موفقیت را برای هشتاد و ششمین هفته کسب کرد. الن دی جنرس نیز بار دیگر در میان مجریان تلویزیونی در مکان اول قرار گرفت.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.