هواوی که طی ماه های اخیر با دردسرهایی در خصوص تحریم های ایالات متحده رو به رو شده است، مدعی ایجاد یک سیستم عامل با سرعتی خیره کننده شده است.

 

رن ژنگفی در مصاحبه ای اعلام کرده است که سیستم عامل هونگ منگ او اس نه تنها همتا، بلکه برتر از سیستم عمل های اندروید و مک او اس عمل می کند.وی در بخشی از این مصاحبه مدعی شده سیستم عامل مذکور نه تنها قوی تر بلکه سریعتر و گسترده تر نیز عمل می کند و می تواند در انواع گوشی های هوشمند، روتر ها، سوئیچ های شبکه، تبلت ها، کامپیوتر ها و حتی مراکز داده استفاده شود.

بر اساس ادعای ژنگفی، سیستم عامل هونگ منگ هواوی، با سرعت بالا و  پردازش کمتر از ۵ مگابایت، حتی سریع تر از مک او اس سیستم عامل اپل خواهد بود. نگاهی به جزئیات مطرح شده از سوی ژنگفی و به ویژه تاکید او بر استفاده از این سیستم عامل در انواع دستگاهها می تواند ما را به یاد  سیستم "Fuchsia" گوگل بیندازد.

مدیرعامل این شرکت در بخشی از سخنان خود نیز ضمن اشاره به شرایط هواوی درایالات متحده تاکید کرد که با وجود اینکه ایالات متحده با ممنوعیت استفاده از هواوی رو به رو است، اما این غول تکنولوژی چین با توسعه هونگ منگ مشکلات را دور می زند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.