صبح امروز (شنبه) مهدی محمدنبی، عضو هیئت مدیره باشگاه فوتبال پرسپولیستهران در گفت‌وگو با یک برنامه تلویزیونی بیان کرد، کالدرون روی آنالیز‌هایی که داشته اعلام کرده که یک مهاجم آسیایی می‌خواهد و امیدواریم که مقدمات برای جذب این بازیکن انجام شود.  

البته سپس مشخص شد که پیش از حضور کالدرون در ایران، پرسپولیسی‌ها مذاکرات را با ایگور سرگیف ازبکستانی انجام داده اند و بدون هماهنگی با سرمربی آرژانتینی شان  با این بازیکن مذاکره کردند.

در مصاحبه‌ای که سرمربی آرژانتینی پرسپولیس دقایقی پیش با اصحاب رسانه داشت، درباره جذب بازیکن ازبک اظهار کرد: صحبت‌هایی شده، اما من نظر مثبتی درباره جذب بازیکن ازبکستانی ندارم.

با توجه به صحبت‌های کالدرون به نظر می‌رسد حضور سرگیف در پرسپولیس منتفی شده باشد، اما باید از مدیران پرسپولیس پرسید که چرا پیش از انتخاب سرمربی با بازیکن مذکراتی داشته اند که بهتر است بدانید این اتفاق در زمان فرشاد احمدزاده هم رخ داد و سبب عصبانیت هواداران تیم سرخپوش شد.

پرسپولیسی‌ها درحال حاضر در پست مهاجم علی علیپور، مهدی ترابی، مهدی شریفی، سیامک نعمتی و محمد امین اسدی را در اختیار دارند، هرچند پست اصلی ترابی و نعمتی مهاجم نوک نیست. به نظر می‌رسد کالدرون به جای ماریو بودیمیر درصدد است تا یک مهاجم اروپایی جذب کند.

به هرحال باید دید مسئولان تیم پرسپولیس چگونه با مربی خود صحبت و به توافق در خصوص جذب مهاجم می رسند.

لازم به ذکر استف سرگیف  ۲۶ ساله که پرسپولیسی‌ها با او مذاکراتی داشتند در تیم‌های الظفره امارات و پاختاکور ازبکستان بازی کرده و از سال ۲۰۱۳ نیز در تیم ملی کشورش عضویت دارد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.